NEWS — May 29, 2017 at 9:36 am

Vodafone Romania lanseaza scorul pe industrie in cadrul platformei Ready Business Score

by

Ready Business Score_scorul pe industrieVodafone România lansează scorul pe industrie, o nouă opțiune a platformei Ready Business Score, care permite companiilor să se compare cu competitorii lor direcți, care activează în aceeași industrie, din punctul de vedere al eficienței și al gradului de adaptare la noile tendințe tehnologice. Ready Business Score este un instrument inovator, disponibil în mod gratuit, prin care companiile pot obține o analiză personalizată a afacerii și un set de recomandări de soluții dedicate.

Potrivit informațiilor colectate prin intermediul platformei Ready Business Score în ultimele șase luni, companiile din România se concentează pe îmbunătățirea experienței clienților, folosesc tot mai multe date mobile și sunt foarte interesate de produse inteligente. Acum facem următorul pas și lansăm scorul pe industrie, care va furniza companiilor informații despre afacerea lor privită în contextul industriei din care fac parte, ceea ce le va ajuta să se adapteze mai rapid la noile tendințe și să rămână competitive”, a declarat Daniel Bobu, Director Enterprise Marketing, Vodafone România.

De la lansarea platformei, în octombrie 2016, gradul mediu național de digitalizare a afacerilor, disponibil pe ready.vodafone.ro, a evoluat de la 36% la 44%, în martie 2017. Media din octombrie 2016 a fost calculată cu ajutorul unei cercetări efectuate pe un eșantion de companii a cărui structură reflectă mediul de business din România, iar scorul mediu de 44% este obținut pe baza unui eșantion de 4.500 de companii care au completat chestionarul de pe ready.vodafone.ro. Gradul mediu național de digitalizare este generat după analizarea a trei arii importante pentru orice afacere, și anume agilitate operațională, conectarea angajaților și interacțiunea cu clienții.

Oferta Vodafone România de servicii dedicate companiilor se adresează atât firmelor mici și mijlocii, cât și corporațiilor, și include soluții individuale de voce mobilă, voce fixă și internet, precum și soluții integrate şi servicii Machine to Machine.