INTERVIU — July 17, 2017 at 3:09 pm

Fuziunea între CENIT și KEONYS – viziune din interiorul companiei Dassault Systèmes

by
DassaultSystemes-CENIT-KEONYSAchizitia Keonys deschide un nou capitol în istoria CENIT. Echipele din ambele companii fac acum parte dintr-o rețea mult mai mare de colegi, cu competențe cumulate superioare, un avantaj clar pentru noile oportunități de pe piață. Aceasta este vederea din interior către exterior. Am fost interesați să înțelegem cum vede această dezvoltare Dassault Systèmes, așa că am vorbit cu Bernard Sicot, Senior VP al 3DS Value Solutions, Worldwide.

Rep: Cum vedeți această fuziune între CENIT și KEONYS? Acest lucru înseamnă posibile schimbări la Dassault Systèmes?
Bernard Sicot: Pe de o parte, nu ne așteptăm la schimbări pentru că avem relații bazate pe încredere cu ambele companii de mulți ani și suntem în contact continuu cu partenerii noștri competenți de acolo. Pe cealaltă parte, trebuie să recunoaștem, desigur, că vor exista schimbări în rețeaua de parteneri. Prin achiziția KEONYS, CENIT își asumă un rol fruntaș. După părerea mea, acest lucru va avea efecte pozitive pentru toată lumea. Puterea CENIT va contribui semnificativ la setarea standardelor în piață.
Noi sprijinim această idee pentru că împreună putem face platforma 3DEXPERIENCE® și mai eficientă.
Rep: Piața soluțiilor PLM este în schimbare?
Bernard Sicot: 3DEXPERIENCE® crește în vânzări, ceea ce desigur, ne mulțumește la Dassault Systèmes. După părerea mea, nu trebuie doar să ne mărim volumul de vânzări, ci trebuie să fim tot timpul în fața concurenței, printr-o gândire vizionară. Digitalizarea solicită un incredibil management inovativ pentru toți cei din piață. Este esențial să avem o rețea puternică pe care să ne bazăm și care se extinde dincolo de companie, care integrează, de asemenea și clienții și supplierii.
Rep: Ce înseamnă acest lucru din punctul de vedere al clientului?
Bernard Sicot: „Rețea” este cuvântul corect aici. Din sectorul automotive la tehnologia medicală, la ingineria mecanică, totul este despre conceperea rețelelor cu valoare adăugată în așa fel încât să reacționeze la noi impulsuri, eficient. Nu contează dacă output-ul merge la un partener B2B sau la un client final, clienții noștri au nevoie de agilitate. Și pentru a dezvolta această agilitate, unii clienți au nevoie de un partener care să nu fie limitat pe o anumită nișă, ci mai degrabă un partener care este parte dintr-o vastă rețea de competențe. Un partener cu expertiză în mai mult decât o tehnologie și mai mult decât o industrie. Acest partener trebuie să dețină mijloacele financiare pentru a oferi suport pe toată durata proceselor de schimbare. Clienții pot găsi aceste atribute în CENIT, companie care va seta noi standarde în ceea ce astăzi numim „lumea PLM”, dar mâine o vom numi 3DEXPERIENCE®, împreună cu Dassault Systèmes.