Entersoft a înregistat o creștere de 25% a cifrei de afaceri pe primele șase luni ale anului, vânzările depășind jumătate de milion de euro. Dezvoltarea companiei se bazează pe atragerea unor clienți noi, extinderea proiectelor existente și demararea unor implementări la nivel internațional. Mai mult, activitatea partenerilor Entersoft la nivel național s-a intensificat în primele șase luni ale anului.
Primul semestru a marcat pentru Entersoft începerea unor proiecte de anvergură la companii din domeniul producției de lactate (Olympus), din domeniul medical (Biotechnic), al producției de bere (Berarium) și distribuției de jucării (ADC Blackfire), dar și extinderea unor proiecte la clienți existenți precum JTI România, Imperial Tobacco, ISOMAT, Sofmedica, Leida, ND Medhealth sau Grupul Editorial Corint.
“Proiectele noi au componente importante de cloud și mobilitate, cam 30-40% dintre managerii cu care am derulat discuții în acest interval de timp solicitând oferte specifice de ERP în cloud și aplicații de gestionare a forței de vânzări prin intermediul dispozitivelor mobile”, explică Cristi Cozic, Country Manager la Entersoft România.
90% dintre managerii cu care Entersoft a colaborat în aceste prime șase luni au ca principală preocupare obținerea unui control mai bun asupra activităților derulate în organizație pentru reducerea costurilor de operare cu cel puțin 20-25% și eficientizarea companiei pe care o conduc.