MOL Group a apelat la serviciile tehnologice IBM pentru a-şi intensifica eficienţa operaţională şi pentru a alimenta creşterea afacerii într-un mod integrat. Soluţia IBM va permite MOL Group să consolideze peste 30 de contracte trans-frontaliere de procurement intr-unul singur, cu IBM servind drept unică interfaţă de gestionare a infrastructurii IT MOL din Ungaria, Croaţia şi Slovacia.
MOL Group desfăşoară operaţiuni în peste 30 de ţări, având 25.000 de angajaţi la nivel global şi operând 2000 de staţii de combustibil şi depozitare carburanţi. MOL Group a intrat în mod clar pe calea diversificării afacerii şi descoperirii de noi nişe de piaţă.
IBM furnizează mentenanţă de infrastructură completă şi managed services, incluzând suport multivendor pentru entităţile MOL Grouă din Ungaria, Croaţia şi Slovacia. Serviciile de suport tehnologic includ mentenanţă hardware şi software, servicii Linux, servicii managed de infrastructură pentru back-up. Acordul, semnat în aprilie 2017, este aşteptat să aducă economii semnificative de costuri – de până la 15 la sută – pe timpul celor doi ani de contract.