25 de tineri angajați au intrat într-un program intensiv de dezvoltare, Future 25, la finalul căruia au primit și o excursie la San Francisco, având ocazia unică de a vizita companii din Silicon Valley.
În San Francisco, vizitele la companii precum Facebook, Google sau Naspers Ventures i-au ajutat pe participanți să înțeleagă mai bine cultura acestor companii, modul în care iau decizii de business pornind de la date și cum văd viitorul, mai ales din perspectiva tehnologiei.
Selecția candidaților a început pe 21 iulie 2016 și s-a încheiat pe 6 septembrie 2016, în urma unui proces intens. Nu mai puțin de 121 de angajați din România, Bulgaria, Ungaria și Polonia, țările în care eMAG este prezent, s-au înscris în prima etapă de selecție din program. Cu toții au răspuns la întrebări prin care le-au fost testate motivația, gândirea analitică, abilitățile de planificare și creativitatea.
A doua etapă s-a desfășurat online și a testat nivelul de cunoaștere a limbii engleze și gândirea critică (inductive reasoning). Apoi, tinerii au dat un test de personalitate, au susținut o prezentare individuală legată de business-ul eMAG și au făcut un exercițiu de grup, care a scos la iveală abilitățile de lucru în echipă. În acest moment, 25 de tineri din diferite departamente ale companiei au fost aleși.
Odată încheiată selecția, tinerii au participat la un bootcamp în care s-au întâlnit cu antreprenori și personalități de succes din diferite domenii. De asemenea, în fiecare lună au fost implicați în inițiative de învățare, construite special pentru ei, întâlniri cu oameni cu experiență în diferite domenii, training-uri și workshop-uri de finance for non-finance, presentation skills, business development și altele.