Compania Fujitsu, a anunțat că se concretizează planul său împărțit în două etape pentru a-și comercializa platforma Blockchain pentru companii.
Compania va începe în curând să vândă serviciile sale care vizează creșterea eficienței, atât a sistemelor interne de operare corporative, cât și a operațiunilor legate de clienții potențiali.
În iulie 2017, divizia de cercetare a Fujitsu, Fujitsu Laboratories a testat cu succes software-ul Fabric în cadrul conferinței P2P Financial Systems 2017 din Londra, Marea Britanie. Compania a susținut că a realizat o creștere de 2,7 ori a ratei tranzacțiilor efectuate la utilizarea software-ului. Potrivit companiei, performanța software-ului a ajuns la 1350 de tranzacții pe secundă, valoare care va aduce un plus de eficiență clienților care caută un instrument “de înaltă performanță”.
Reprezentanții companiei spun că nu intenționează să limiteze produsul la un singur model de afaceri, ci să îl utilizeze în cele mai variate formule. Cu cât Blockchain-ul devine mai rapid, cu atât se speră ca sistemul să rămână stabil în ciuda unui număr foarte mare de utilizatori.
Cu planul său de comercializare, compania Fujitsu este așteptată să concureze cu o altă companie de profil, IBM, în vânzarea software-ului pe piață. Un purtător de cuvânt al Fujitsu, însă, a susținut că firma nu este prea concentrată pe construirea sistemului folosind aceeași tehnologie ca un concurent aparent.