Cheia succesului pentru comercianti este capacitatea de a se conecta rapid la nevoile clientilor si de a le veni in intampinare oferindu-le experiente de shopping rapide si facile, care sa-i diferentieze de competitori. Toate aceste lucruri, in contextul in care clientul se asteapta la o experienta de shopping multi-channel, integrata ofertant in era digitala. In prezent, se pune accentul pe experienta consumatorilor care isi doresc sa faca cumparaturile cat mai rapid si comod.
Fie ca este vorba de mediul offline sau online, este foarte important ca retailerii sa aiba o strategie omnichannel si sa comunice cu clientii lor prin toate mijloacele disponibile. Cel mai probabil, in viitoarul apropiat, cand vor merge in magazine, clientii isi vor scana singuri produsele direct cu smartphone-ul, iar pentru autentificarea la bancomate, vor folosi doar amprenta digitala, recunoasterea faciala sau a irisului.
Pentru a veni in intampinarea clientilor cu solutii cat mai creative si mai eficiente, Diebold Nixdorf si RBC au organizat Conferinta InTouch, ce s-a desfasurat la Hotel Hilton, in data de 21 septembrie.
Evenimentul a avut ca agenda dezbaterea unor subiecte de maxim interes, iar participantii au avut ocazia sa afle informatii utile despre ultimele trenduri in comertul omnichannel, despre noile tehnologii si inovatii din domeniul retailului, precum si despre programe menite sa incurajeze excelenta operationala. Prin urmare, tehnologia pentru cumparaturi cu smartphone-ul din magazine si pentru sucursale de banci complet digitalizate, este aici.
Andrei Bojita – General Manager, Romanian Business Consult, Stanislav Zrcek – General Manager Retail, Diebold Nixdorf Republica Ceha, Slovacia, Ungaria, Romania, Frank Korf – Senior Manager Advanced Analytics, Deloitte Consulting, Alexandru Matei – CIO, Carrefour Romania, Stephane Durand – Global Account Manager pentru Carrefour, Diebold Nixdorf, Frank Ureghi – Business Development Manager, Bizerba, precum si reprezentanti ai Ministerului de Finante – sunt doar cateva dintre numele care au impartasit din experintele lor.
Diebold-Nixdorf este cel mai mare jucator de pe piata de hardware si software pentru industria financiar-bancara si retail la nivel global, compania fiind rezultatul fuziunii principalilor furnizori de solutii IT (ATM-uri, POS-uri si sisteme de check-out si de scanare pentru diferite tipuri de magazine) pentru banci si retaileri – americanii Diebold si germanii Wincor-Nixdorf, in anul 2016. Compania nou formata este prezenta in peste 130 de tari, portofoliul de clienti pe segmentul de retail numarand mai mult de 275 milioane de comercianti din intreaga lume, iar pe segmentul financiar-bancar avand un milion de ATM-uri instalate la nivel mondial.