NEWS — November 28, 2017 at 12:59 pm

Xerox atinge multe din obiectivele de sustenabilitate pe termen lung

by

xeroxXerox si-a indeplinit deja cateva dintre obiectivele de sustenabilitate corporativa pentru anul 2020 privind energia, emisiile de gaze cu efect de sera (GHG), folosirea apei si procentul zilelor petrecute de angajati in afara biroului, la nivelul operatiunilor globale. De asemenea, compania a inregistrat progrese semnificative si in atingerea obiectivelor ramase.

Raportul este realizat in concordanta cu regulile GRI G4 si respecta noile Standarde de Raportare GRI, emise la finalul anului 2016. Pentru Xerox, acesta va fi al doisprezecelea an consecutiv in care compania a raportat planurile si activitatile sale de responsabilitate sociala corporativa (CSR).

Raportul ofera o perspectiva extinsa asupra abordarii si performantelor obtinute de Xerox in domeniul responsabiliatii corporative si abordeaza dimensiunile sociale, economice si de mediu. Printre subiectele atinse se numara siguranta si sanatatea clientilor, etica, sustenabilitatea, accesul angajatilor la oportunitati de dezvoltare si diversitatea la locul de munca. De asemenea, Xerox pune accent pe acele zone de CSR care prezinta interes atat pentru companie, cat si pentru clienti, angajati, comunitati, investitori, furnizori si grupuri de interes non-guvernamentale.

Raportul de Global Citizenship pe 2017 este structurat pe cateva domenii majore, care surprind esenta eforturilor Xerox privind responsabilitatea sociala:

  • Guvernanta corporativa: Am explicat cum reuseste Xerox sa gestioneze strategia si tacticile de CSR, de la CEO si Consiliul Director, pana la angajatii nostri.
  • Protejam planeta: Conform unei rezolutii din 2012, Xerox si-a redus consumul de energie cu 20% si si-a micsorat emisiile cu 28% – ceea ce reprezinta 92.000 de tone metrice de dioxid de carbon echivalent (CO2e) la nivel gloval. Este ca si cum 19.000 de vehicule pentru pasageri ar fi eliminate de pe strazi, in fiecare an.
  • Avem grija de comunitati: In 2016, am investit un milion de dolari in programul Xerox Community Involvement, care imbina spiritul activitatilor de voluntariat al angajatilor nostri cu resursele disponibile la Xerox, cu scopul de a imbunatati comunitatile in care traim si lucram. Peste 10.000 de membri ai companiei noastre s-au implicat in peste 900 de proiecte.
  • Evolutia la locul de munca: La Xerox, ne asiguram ca locul de munca este un spatiu sigur, divers si echitabil, asa ca am dezvoltat canale usor accesibile, unde angajatii pot sa ne ofere feedback. De asemenea, am realizat in 50 de tari, in 19 limbi, un chestionar privind cultura organizationala.
  • Clientii sunt pe primul loc: Clientii sunt partenerii nostri in inovatie. Desfasuram ateliere de colaborare pentru a explora viitorul business-urilor lor si pentru a identifica noi oportunitati. Folosim tehnologiile Xerox pentru a crea noi produse si servicii in cadrul transformarii digitale care ii ajuta pe clientii nostri sa raspunda provocarilor.
  • Practici de business responsabile: Xerox a fost inclusa de catre Corporate Responsibility Magazine in topul 100 Best Corporate Citizens”, pentru al noualea an consecutiv. De asemenea, Xerox a fost numita drept una dintre Cele mai etice companii din lume® in anul 2017, fiind una dintre cele 12 companii care au fost incluse in acest top de-a lungul celor 11 ani de cand este realizat.

 

Tags