NEWS — January 22, 2018 at 11:54 am

Vanzarile Kaspersky Lab au crescut in 2017

by

vanzariKaspersky Lab a crescut sustenabil în 2017 și și-a mărit veniturile globale neauditate IFRS cu 8%, ajungând la un total de 698 de milioane de dolari.

Creșterea a fost determinată de o performanță notabilă a Kaspersky Lab pe segmentul B2B  (+13% ): compania a înregistrat o creștere de 30% pe segmentul companiilor mari, de 61% pe segmentul non-endpoint și de 41% la nivelul serviciilor de rapoarte de securitate cibernetică. Furnizorul continuă să își extindă portofoliul prin introducerea și îmbunătățirea soluțiilor care previn, detectează și iau măsuri în cazul celor mai sofisticate amenințări cibernetice. O astfel de soluție este Endpoint Detection and Response, alături de o gamă largă de servicii. Momentan, 69 de companii incluse în catalogul Fortune 500  sunt clienți Kaspersky Lab.

În plus, segmentul pentru utilizatori individuali a fost relativ stabil, fiind susținut de performanțe foarte bune în vânzările digitale, ceea ce a contribuit la creșterea vizibilă în rezultatele globale generale.

Problemele geopolitice și acuzațiile nefondate au dus la o încetinire pe piața din America de Nord, unde s-a înregistrat o scădere de 8%. Pe plan global, performanțele companiei au fost conform așteptărilor, determinate de rezultate bune în alte regiuni, cum ar fi America Latină (+18%), Rusia și CIS (+34%), META (+31%) și APAC (+11%). Japonia a avut o creștere moderată (4%), în timp ce Europa s-a situat ușor sub așteptări (-2%).