Săptămâna viitoare la NAB, AMD va prezenta cele mai recente soluții Radeon Pro de înaltă performanță pentru creatori, designeri și comunitatea de broadcasting care accelerează fluxurile de lucru pentru redarea și editarea video 4K și 8K, randarea bazată pe GPU și VR și VFX.
AMD va fi amplasat la cabina #SL 8224, localizată în Sala de Sud a Centrului de Convenții Las Vegas, de luni, 9 aprilie – miercuri, 11 aprilie între orele 9:00 și 17:00. PT [pentru activități de presă] în fiecare zi, inclusiv demonstrațiile de mai jos cu Adobe și Avid:
• Workflow-uri accelerate REDCODE RAW 8K pentru Adobe Premiere Pro CC cu grafica AMD Radeon Pro SSG – Anunțat 3 aprilie, Adobe Premiere Pro CC cu suport nativ pentru Radeon Pro SSG, reprezintă soluția cea mai convingătoare pentru producția video de înaltă rezoluție, 4K și 8K în formate populare de aparate foto originale, inclusiv ARRI AMIRA, Canon XF și RAW, Panasonic AVC și P2, REDCODE RAW și Sony XDCAM, XAVC și RAW.
• Debutul public al suportului Avid Connect pentru AMD – Pentru prima dată, Avid rulează pe procesoarele AMD, permițând încărcări de lucru creative foarte rapide, cu abilități de editare multi-stream pe 10 biți. Experimentați demo-urile Avid Media Composer care generează conținut de sursă de înaltă calitate fără drop-uri de framer-uri cu plăcile grafice Radeon Pro WX Series și cu procesorul Ryzen Threadripper.
Demo-urile suplimentare includ:
• Procese de Producție în timp real cu ARWall – Alăturați-vă ARWall, dezvoltatorilor și artiștilor VFX, deoarece aceștia demonstrează o soluție care combină randamentul UE4 în timp real cu post procesarea imaginilor
• High-end Color Grading cu design-ul Blackmagic DaVinci Resolve – Fiți martori la un demo de grading end to end pe grafica Radeon Pro WX 9100 și un sistem CPU Threadripper de la Ryzen utilizând DaVinci Resolve, hardware Decklink SDI și tehnologia de afișare FSI.
• Pro Render Raytracing și Maxon Cinema 4D – Observe Pro Render, Ray tracer-ul API de la AMD, în Maxon Cinema 4D pe un sistem Apple Mac Pro.
• Artistul Daryl Obert ilustrează fluxul de lucru cu Maya, Houdini și Arnold – Verificați o modelare pentru fluxul de lucru de render cu artistul Daryl Obert, care include o platformă AMD Epyc și grafica Radeon Pro WX 9100 pentru a rula Maya, Houdini și Arnold.
• Procesele de producție în timp real cu ARWall – Alăturați-vă ARWall, dezvoltatorilor și artiștilor VFX, deoarece aceștia demonstrează o soluție care combină randamentul UE4 în timp real cu procesarea post imaginii.
• Radius NextComputer EDS TR System – Urmăriți controlul și producția de conținut media în direct pe sistemul Radius EDS TR de la NextComputing, o unitate de procesare computerizată destinată producției video mobile și video.