Kofax, furnizor de software pentru simplificarea și transformarea digitală din afaceri, a anunțat că soluția Kofax TotalAgility accelerează eforturile de transformare digitală a jumătate din asigurătorii de viață din S.U.A.
Prin digitizarea punctelor de contact critice, cum ar fi angajarea noilor deținători de polițe, procesarea creanțelor de asigurare și serviciile de provizionare, platforma TotalAgility ajută la accelerarea călătoriilor digitale ale clienților către un rezultat pozitiv, oferind o experiență fără fricțiune și loialitate sporită. TotalAgility include un set de capabilități rapide pentru implementare, inclusiv captarea informațiilor pe un singur canal, automatizarea proceselor de afaceri, automatizarea proceselor robotizate, analiza, managementul comunicațiilor clienților și semnăturile electronice.
Un asigurător de proprietăți și de răspundere din S.U.A. a inițiat recent un parteneriat cu Kofax pentru îmbunătățirea extragerii informațiilor privind permisul de conducere prin aplicațiile sale mobile native. Acest asigurător utilizează acum capabilitățile Kofax TotalAgility pentru a transforma digital mai multe departamente din întreaga companie.
În domeniul automatizării, Asseco SEE este unul dintre puținii parteneri Platinum Kofax din regiune, cu o vastă experiență în soluțiile de livrare a proiectelor bazate pe tehnologia Kofax pe verticale guvernamentale, financiare, de asigurări și de telecomunicații.
Un lider în administrarea și urmărirea reclamațiilor în domeniul asigurărilor a recunoscut necesitatea trecerii de la sarcini manuale, pe suport de hârtie, la o soluție digitală complet automatizată pentru procesarea și revendicarea clienților. Compania a selectat TotalAgility pe baza capacității sale de a spori eficiența prin automatizare, rezultând o productivitate sporită a angajaților și costuri operaționale reduse.
Un broker de top de reasigurare implementează TotalAgility pentru a permite capturarea de informații multiple pe canale din orice sursă, automatizarea proceselor pentru integrarea fără probleme a clienților și procesarea inteligentă pentru îmbunătățirea continuă a operațiunilor. Compania va utiliza în continuare TotalAgility și în alte domenii, ca parte a strategiei sale de transformare digitală.