Avast Software s-a transformat intr-un gigant antivirus, numarul unu pe piata de securitate a consumatorilor, cu peste 400 milioane de utilizatori activi in intreaga lume. AVG este compania de securitate online care furnizeaza software si servicii de varf pentru a proteja dispozitive, date si persoane.
De la achizitionarea AVG de anul trecut de catre Avast, cele doua companii au lucrat pentru a combina cele mai bune solutii si pentru a oferi partenerilor lor solutii de securitate complete, unificate sub brandul Avast Business. Au integrat tehnologiile proprii si au lansat noi versiuni de CloudCare si Managed Workplace pentru a-si ajuta partenerii sa vanda solutii mai puternice si sa furnizeze servicii imbunatatite.
Portofoliul AVG Business ofera administrare IT, control și raportare, securitate integrata si gestionarea dispozitivelor mobile, care simplifica si protejeaza companiile.
Sprijinite de tehnologiile avansate de invatare automata si de tehnologiile de inteligenta artificiala, ofertele de securitate pentru Windows, Android și Mac oferite de Avast sunt furnizate de peste sute de milioane de endpoint-uri, facandu-l una dintre cele mai mari retele de detectare a amenintarilor din lume.
Portofoliul de consumatori al AVG cuprinde securitatea internetului, optimizarea performantelor si protectia vietii private si a identitatii pentru dispozitive mobile si desktopuri.
“IMM-urile au nevoie de o securitate puternica pentru a fi protejate de cele mai recente amenintari. Trebuie sa recunoastem ca peisajul amenintarilor se schimba si trebuie sa fim pregatiti sa oferim partenerilor nostri o solutie viabila. Consideram ca portofoliul Avast Software ofera solutii personalizate care preiau complexitatea protejarii afacerilor atat de expuse astazi. Acesta ajuta companiile sa monitorizeze si sa previna incalcarile de securitate, criminalitatea informatica, timpul de nefunctionare si pagubele care pot rezulta.” a declarat Vali Gaitan, Senior Sales Manager Omnilogic.