Carrefour a lansat, cu sprijinul Tremend, portalul unic www.carrefour.ro, un concept care regrupează magazinul de comerț online carrefour-online.ro, site-ul instituțional carrefour.ro, magazinul de comerț online dedicat brandului de îmbrăcăminte marcă proprie TEX, tex.carrefour.ro, și site-ul de employer branding- lumea-carrefour.ro.
Pentru dezvoltarea acestuia, Tremend a apelat la tehnologii avansate pentru rezolvarea unor probleme complexe de integrare atât a sistemelor Carrefour online, cât și a infrastructurii offline creată pentru preluarea comenzilor și pregătirea lor în hipermarketuri. Astfel, sistemul Click & Collect, cu cele două dimensiuni ale sale- comanda online și ridicarea fizică din hipermarketuri a produselor- a reprezentat o provocare tehnică, rezolvată cu succes de Tremend.
Platforma reunește zeci de parteneri Carrefour, peste 150.000 produse, susținând totodată un număr de utilizatori în continuă creștere. De asemenea, produsele comandate online din această secțiune pot fi livrate oriunde în țară sau ridicate din orice punct Click & Collect din hipermarketurile Carrefour, la nivel național, primul serviciu de acest tip pus la dispoziție de un retailer FMCG.
Plecând de la identificarea nevoilor, riscurilor și până la integrarea sistemelor digitale create de alți colaboratori Carrefour, Tremend a reușit, prin Agile Enterprise Transformation, realizarea unui sistem digital performant, menit să dea clientului un avantaj competitiv pe piață.