eSky Romania intra pe sase noi piete europene si lanseaza produse noi pentru turistii romani. Prezenta deja pe 21 de piete din Europa si America de Sud, eSky s-a extins recent si pe pietele din Irlanda, Marea Britanie, Bosnia si Hertegovina, Serbia, Spania si Croatia, sustinand astfel strategia de dezvoltare a companiei globale, cu piete locale puternice si stabile.
Anul 2018 a venit, de asemenea, cu recorduri istorice: la nivel de grup, in luna mai s-au inregistrat peste 100.000 de tranzactii, echivalentul a peste 150.000 de bilete de avion vandute. Datorita platformelor lansate, eSky.com si eDestinos.com, pe langa cele locale deja existente, grupul si-a consolidat semnificativ prezenta la nivel global, in acest moment neexistand tari sau teritorii din care acesta sa nu fi inregistrat trafic.
Pe langa Serviciul Travel Assistant, serviciul preplatit care ofera turistilor acces la numeroase modificari in planul de calatorie fara a mai achita taxa de serviciu, eSky Romania a introdus si optiunea realizarii automate a check-in-ului online. Turistii au acum si posibilitatea de a-si rezerva locul preferat in avion chiar din momentul achizitionarii biletelor.
In ceea ce priveste produsele si serviciile ce urmeaza sa fie dezvoltate in 2018, compania isi concentreaza resursele pe optimizarea conturilor pentru utilizatori si pe implementarea finala a produsului Zbor + Hotel.