Analiza — August 13, 2018 at 7:45 am

Chatbox lansează un nou sistem de mesagerie cu o experiență de utilizare inovativă

by
Chatbox
Chatbox

Chatbox a anunțat lansarea noului ecosistem integrat de mesagerie. Platforma Chatbox ajută companiile să furnizeze experiențe hiper-personalizate clienților, bazate pe mesagerie, la scară largă, utilizând mesaje text, chat și canale sociale. Un studiu recent realizat de Oracle arată că 75% dintre consumatori percep o experiență îmbunătățită, capabilă de funcții moderne de implicare în scenarii mai personalizate. Și conform Facebook, canalul ales este legat de aplicațiile mobile, 67% dintre oameni se așteaptă să utilizeze mai mult aplicațiile de mesagerie pentru a realiza conversații de business.

Ecosistemul Chatbox abordează nevoia industriei și oferă o soluție personalizabilă, flexibilă și deschisă pentru ca întreprinderile să creeze și să automatizeze conversațiile personalizate. Chatbox este singura platformă care integrează fără probleme cele șase tehnologii-cheie necesare pentru ca întreprinderile să creeze, să integreze și să automatizeze experiențe de mesagerie hiper-personalizate pentru clienții lor, după cum urmează:

Omni-channel: Comunicați cu clienții pe orice canal de mesagerie, cum ar fi SMS, chat live, Facebook Messenger, WeChat, LINE, RCS, Twitter și altele, doar construind experiențele o singură dată, cu posibilitatea implementării pe orice canal fără modificări.

Automation: Operațiuni de scalare prin utilizarea inteligenței artificiale și procesării limbajului natural, oferind automatizări eficiente 24/7. Chatbox-ul este compatibil cu toate motoarele AI, cum ar fi Amazon Lex și Google DialogFlow. Gartner raportează că automatizarea inteligentă, combinația dintre AI și automatizare, va gestiona 85% dintre relațiile cu clienții până în 2020.

Instant Apps: Aplicațiile instant sunt o caracteristică unică și o caracteristică de diferențiere de bază a ecosistemului Chatbox. Ele asigură schimbul de date bogate, structurate într-o experiență sigură direct din fluxurile de mesagerie. Clienții pot să semneze formulare sau să plătească facturi, să își schimbe zborurile sau să depună o cerere de asigurare, toate fără a părăsi conversația. Mai mult, aplicațiile instant pot fi intercalate direct în orice conversație de pe orice canal, fără pierderi de context.

Integrations: Conectați sursele CRM și API, acoperind informațiile corecte la momentul potrivit.

Agent Tools: Transferați conversația la oameni împreună cu contextul complet al conversațiilor automate, precum și datele structurate colectate prin aplicația Instant.

Analytics: Măsurați eficiența soluției în timp real.

Chatbox este în prezent în producție în mai multe industrii. În plus, Chatbox a licențiat tehnologia Apps instant în platforma Oracle Mobile Cloud Enterprise Inteligent Bots.