Suntem cu toții diferiți. De aceea, un costum perfect croit la comandă se va potrivi întotdeauna mai bine decât unul din raft. Industria aeriană se apropie de abordarea de tipul ”o singură mărime nu se potrivește cu tuturor”.
Raportul Amadeus A New Formula for Airline Success: Why Customized Offers Are the Future of Airline Marketing and Revenue Management realizat de Skift, analizează această tendință importantă a industriei. Acesta investighează motivul pentru care furnizarea de oferte personalizate ar putea constitui în curând un avantaj major pentru modul în care companiile aeriene interacționează cu cei care achiziționează călătorii.
“Ce înțelegem prin oferte personalizate? Aceste oferte permit companiilor aeriene ca în mod inteligent să stabilească prețuri, să se poziționeze în piață și să își promoveze produsele și serviciile astfel încât acele oferte să fie cât mai bine adaptate nevoilor clienților individuali. Această tendință este foarte importantă. Mai mult de jumătate dintre directorii companiilor aeriene chestionate de Skift estimează că această evoluție va spori cu minim 15% veniturile înregistrate din partea pasagerilor.” a precizat Robert Booth, Head of Marketing, Airline Offer Suite, Amadeus.
Ofertele personalizate pot fi benefice atât pentru clienți, cât și pentru companiile aeriene, deoarece clienții pot beneficia de prețuri care se potrivesc mai bine modului în care evaluează bunurile și serviciile. Ei au mai multe opțiuni la dispoziție și pot vizualiza și înțelege mai ușor aceste opțiuni, în timp ce companiile aeriene pot beneficia de venituri sporite și pot face pasul următor depășind o perioadă de mai multe decenii în care au făcut eforturi de a transforma călătoriile un produs de larg consum.
În acest raport, Amadeus își propune să clarifice modul în care activitatea privind crearea de oferte personalizate se bazează pe o abordare interdisciplinară între departamentele de aviație și disciplinele tehnice. Acesta aduce o privire de ansamblu asupra unor teorii fundamentale și acoperă unele dintre tehnicile științifice legate de date de care dispun companiile aeriene pentru a pune în practică aceste teorii – de la gruparea clienților pe baza similitudinilor până la optimizarea prețurilor. De asemenea, este explorată și problema înțelegerii modului în care clienții fac alegeri, astfel încât companiile aeriene să-și ghideze clienții pentru a lua cele mai bune decizii atât pentru ei, cât și pentru compania aeriană. În plus, raportul analizează unele provocări legate de distribuirea de oferte personalizate pe multe canale diferite.
Ofertele personalizate sunt posibile astăzi. Companiile aeriene dispun de tehnologia și cunoștințele necesare pentru a continua să progreseze în acest domeniu. La Amadeus, avem o viziune clară a viitorului managementului ofertelor, care permite unei companii aeriene să sporească simultan atât satisfacția clienților, cât și competitivitatea și veniturile sale.
Pentru a afla mai multe informații legate de acest subiect, descărcați o copie a studiului A New Formula for Airline Success: Why Customized Offers Are the Future of Airline Marketing and Revenue Management.