Odată cu introducerea Sage Business Cloud, Sage a redenumit aproape întreaga linie de produse ale companiei. Despre scopul acestei schimbări și implementarea Sage Business Cloud Enterprise Management (Sage X3) în mai multe țări, am discutat cu Guy Leclercq, CEO DEVEHO Consulting Group, partener internațional de afaceri.
Club IT&C: Ultimul semestru, Sage a hotărât să își redenumească soluțiile, inclusiv soluția de gestionare a afacerilor Sage X3. De ce acest rebranding?
Guy Leclercq: Schimbarea a avut loc oficial în martie 2018. Sage a decis să redenumească toate liniile de produse pe aceeași platformă numită “Sage Business Cloud”. Sage X3 este acum Sage Business Entrepreneur Cloud Management sau mai scurt: Enterprise Management. Obiectivele principale sunt de a ajuta companiile în problemele de transformare digitală și de a facilita clienților să înțeleagă ofertele Sage, să vadă întreaga gamă de soluții pe care le pot utiliza pentru a-și gestiona întreaga afacere. Inovația tehnologică rămâne în centrul investiției strategiei Sage. Companiile doresc beneficieze de acele transformări, așa că Sage propune diferite opțiuni pentru ei.
Club IT&C: În mod concret, ce se schimbă în oferta dvs.?
Guy Leclercq: Utilizat de mai mult de 6.000 de companii din întreaga lume, soluția Entreprise Management are o gamă largă de funcții, cunoscute în special în Contabilitate și Finanțe, Inteligență Business și Raportare, Serviciu Clienți, Managementul Achizițiilor, Managementul Producției și CRM…. Soluția este recunoscută ca fiind mai ușor de implementat și utilizat comparativ cu soluțiile concurente. Astăzi, Enterprise Management este disponibil cu aceleași funcționalități, fie on premise, cloud public sau cloud privat. Sage Business Cloud este o platformă cloud puternică, cu o gamă largă de produse cloud și aplicații de piață care pot fi combinate pentru a oferi soluții personalizate pentru a satisface nevoile unice ale clienților.
Club IT&C: Există vreo evoluție specifică pentru piața românească?
Guy Leclercq: În afară de aceasta, companiile românești trebuie să se confrunte cu o nouă legislație. De aceea, marea noastră provocare este să menținem actualizarea soluției Enterprise Management și să lucrăm continuu asupra acesteia. Principalele actualizări de ultima oară sunt despre split TVA, verificarea codului TVA pentru tranzacții în UE, legătura cu Duck Integrator …
Club IT&C: Ce urmează?
Guy Leclercq: Continuăm să fim aproape de clienții noștri și suntem bucuroși să anunțăm că organizăm cea de-a doua ediție a evenimentului nostru anual: turneul DEVEHO în noiembrie. Vor fi 6 date, 6 orașe, 4 țări. Desigur, printre ele și București. Este o ocazie excelentă de a aduna clienții noștri și de a prezenta ultimele informații despre grupul nostru, Sage și soluție. În plus, următoarea versiune, versiunea 12, va fi pe piață în lunile următoare cu îmbunătățiri și noi funcționalități. În curând….
Deveho Consulting Group este un partener internațional de afaceri axat pe implementarea Sage Business Cloud Enterprise Management (Sage X3) în mai multe țări, utilizând cele mai bune practici recunoscute în implementarea soluţiilor ERP atât din domeniul tehnic cât și fiscal pentru mai multe țări, printre care şi România. www.deveho.ro.