Fujitsu Irlanda a înființat un nou centru de inovație în Dublin pentru a arăta comercianților cu amănuntul cum poate fi folosită tehnologia pentru a crea o experiență de cumpărături mai bună pentru clienți, ajutând totodată la productivitate, îmbunătățind controlul stocurilor și reducând costurile.
Centrul experimental, care se află la sediul Fujitsu din Swords, își propune să ofere o perspectivă asupra modului în care tehnologia poate transforma cumpărăturile într-un eveniment mai plăcut, cu gestionarea virtuală a rândurilor de la casele magazinelor, tehnologia de recunoaștere facială și canalele digitale conectate care pot sugera alte garderobe și pot transmite alerte asistenților magazinelor pentru ca aceștia să aducă variante alternative pentru hainele dorite de clienți.
Mai mult, Fujitsu oferă o vitrina virtuală live a 13 noi tehnologii, care include demonstrații practice ale platformei de vânzări TP8 all-in-one, precum și sisteme de analiză și raportare a măsurătorilor auditive integrate, care ajută la creșterea vânzărilor în magazine prin furnizarea de perspective asupra nivelurilor de implicare a clienților.