COMUNICATE — January 8, 2019 at 11:55 am

MOZILLA și AWS se alătură HTC VIVE pentru a aduce pe piață un browser web dedicat realității virtuale

by

HTC VIVE™anunță prima colaborare cu Mozilla Firefox, AWS – subsidiara Amazon Sumerian și Fidelity Investments care va permite consumatorilor să folosească realitatea virtuală în viața de zi cu zi prin furnizarea unei experiențe captivante de navigare web în VR. Firefox Reality va deveni primul browser VR nativ al Vive, asigurând o experiență sigură și privată pentru utilizatori.

HTC VIVEPentru a introduce cu ușurință conținutul web în VR, HTC Vive lucrează și cu Amazon Web Services (AWS) care furnizează dezvoltatorilor și companiilor prin platforma sa, Amazon Sumerian, un pachet de instrumente care facilitează crearea și lansarea de experiențe VR. La CES, prima companie care se va desfășura pe noua platformă va fi Fidelity Investments, pe care consumatorii vor putea să-și examineze portofoliul în VR, printr-un mediu personalizat, creat pentru noul browser.

„Ne-am propus ca anul acesta să aducem utilizarea de zi cu zi a calculatorului în mediul VR pentru prima dată.”, declară Michael Almeraris, Vice Președinte Partnerships și Content al HTC VIVE. “Prin colaborarea cu Mozilla și Amazon Web Services umplem golul XR computing, permițând utilizatorilor Vive să aibă parte de mai mult content în căști, facilitând dezvoltatorilor și companiilor crearea de conținut pentru consumatorii lor.”

Mozilla Firefox

Astăzi, navigarea prin Web VR este greoaie și problematică. HTC Vive a luat legătura cu cei de la Mozilla Firefox pentru a reinventa experiența Web VR. Acest parteneriat aduce o experiență de navigare cu adevărat optimizată în VR pentru căutări rapide și ușoare, acces la site-urile preferate din VR pentru cumpărături, cercetare, navigare, vizionare de videoclipuri și multe altele. Firefox va fi browser-ul de internet implicit pentru Vive, Vive Pro și VIVE Cosmos, care va apărea în curând.

„Suntem încântați să lucrăm cu Amazon și HTC pentru a ne asigura de faptul că web-ul este cea mai buna variantă pentru experimentarea conținutului 3D de pe internet pe cele mai bune dispozitive VR de pe piață”, spune Sean White, Chief R&D Officer al Mozilla. „Introducem Firefox Reality pe această platformă pentru a ne asigura că utilizatorii noștri au parte de o experiență sigură, rapidă și privată pe hardware de ultimă generație.” 

Amazon Sumerian

Ca parte a acestui parteneriat, HTC Vive se alătura Amazon Sumerian pentru a aduce web VR, în adevăratul sens, pe piață. Prin această colaborare, dezvoltatorii HTC Vive vor putea să creeze conținut captivant și site-uri web optimizate pentru VR, fără a necesita experiență specializată în programare. Folosind Sumerian, dezvoltatorii vor putea concepe rapid, vor putea testa si publica site-uri web optimizate pentru VR, disponibile imediat pentru departamentul intern de testare, pentru utilizatorii certificați sau pentru publicul larg. În completarea site-urilor VR, AWS și HTC planifică integrarea perfectă a Sumerian cu Viveport pentru publicarea oricărei experiențe VR pe platformă, făcându-le astfel disponibile utilizatorilor finali mai repede decât a fost vreodată posibil.

„Multe industrii adoptă tehnologii XR pentru o gamă largă de utilizări, inclusiv simulări de training, servicii virtuale de recepție, experiențe îmbunătățite de cumpărături online, excursii virtuale și multe altele“, a declarat Kyle Roche, Director General, Amazon Sumerian, AWS. „Până acum, crearea de experiențe realiste XR le-a impus dezvoltatorilor să aibă abilități de programare specializate și să învețe specificații și proceduri de implementare unice, procesul fiind astfel mai complex. Datorită parteneriatului dintre HTC și Mozilla, dezvoltatorilor le va fi mai ușor să creeze și să distribuie mai rapid aplicații VR, utilizând doar un browser și un URL. “

Fidelity Investments

Pentru a prezenta această colaborare la potențial maxim, HTC Vive va găzdui Fidelity Investments la prezentarea lor VR de la CES, la Wynn Hotel.  Prototipul de site web VR Fidelity Investments permite clienților financiari să se implice în investițiile lor prin intermediul instrumentelor de vizualizare new data și va permite colaborarea între utilizatori, așa cum ar face un membru al familiei sau un consilier de încredere.

„La Fidelity suntem dedicați îmbunătățirii vieții financiare a oamenilor, de aceea suntem încântați să explorăm capabilitățile acestor noi tehnologii”, spune Adam Schouela, Vice Președinte Product Management al Centrului pentru Tehnologie Aplicată al Fidelity. „Abilitatea unui investitor de a colabora cu un membru al familiei sau cu un consilier de încredere într-un mediu virtual deschide noi posibilități pentru modul în care consumatorii vor putea interacționa cu finanțele lor în viitor.”