Fujitsu anunță instalarea sistemului de management al informațiilor în caz de dezastru Fujitsu Public Sector în Centrul de comandă al Agenției Regionale pentru Managementul Dezastrelor din Sumatra de Nord. Noul sistem susține activitățile de salvare și recuperare, precum și luarea rapidă a deciziilor în caz de dezastre, oferind un management centralizat al informațiilor despre dezastre.
Operațiunile au început în ianuarie 2019. Angajații Agenției Regionale pentru Managementul Dezastrelor de la North Sumatra expediați către diverse locuri unde au loc dezastre vor putea să se conecteze la Sistemul de Management al Dezastrelor și să introducă informații despre numărul de victime și structuri deteriorate și să selecteze din 12 tipuri diferite de dezastre, inclusiv erupțiile vulcanice, inundațiile și alunecările de teren, utilizând o aplicație de tip smartphone, dezvoltată de Fujitsu, pentru transmiterea informațiilor Centrului de Comandă.
Informațiile transmise din zonele afectate de dezastre vor fi afișate în timp real pe un ecran cu hartă a tabloului de bord instalat în Centrul de comandă, oferind o perspectivă asupra dimensiunii și naturii pagubelor suferite de rezidenți și clădiri afectate din fiecare loc de dezastru. Cu aceste date la îndemână, în momentul producerii dezastrelor, Agenția Regională pentru Managementul Dezastrelor din Sumatra de Nord va avea acum posibilitatea de a culege cu acuratețe și rapid informațiile care au fost greu de gestionat anterior. Acest lucru va întări răspunsul inițial la dezastre și va accelera luarea deciziilor în ceea ce privește activitățile de salvare și sprijin pe teren.
În continuare, Fujitsu va continua să sprijine eforturile de intervenție în caz de dezastru în Sumatra de Nord prin desfășurarea inovatoare a TIC și planificarea conectării acestui sistem cu sistemele existente ale agenției, inclusiv sistemul de gestionare a râurilor și sistemul de monitorizare a vulcanilor, pentru a crește viteza cu care sunt lansate notificările de evacuare pentru rezidenți.