Industria alimentară și a băuturilor este rapidă, competitivă și plină de provocări unice, de la gestionarea produselor perisabile până la reglementările stricte. Soluția corectă de management al întreprinderii ajută la creșterea vizibilității și a controlului lanțului de aprovizionare, pentru a minimaliza riscul de rechemări și contaminări.
Astfel, Sage introduce soluția sa de tip Enterprise Resource Management – ERP, care aduce beneficii întregilor lanțuri operaționale din industriile zonei de alimentație. Soluția oferă o gamă largă de avantaje, precum eficientizarea siguranței alimentare, inventarul proceselor și al rechemărilor necesare, totul utilizând o bază de date actualizate în timp real.
Aducerea proceselor de producție la zi cu codurile alimentare și reglementările guvernamentale specifice fiecărei țări, prin monitorizarea loturilor de ingrediente și a specificațiilor acestora, dar și prin adaptarea automată a valorilor la reglementările legislative.
Mai mult, ERP de la Sage oferă posibilitatea reducerii costurilor de inventariere și a deșeurilor inutile provenite din bunuri perisabile, ajutând la protecția mediului și a producției. ERP va monitoriza permanent termenele de expirare a tuturor stocurilor de produse din cadrul unei întreprinderi.
Ca funcții de bază, ERP de la Sage oferă urmărirea fluxurilor de aprovizionare și producție, un spațiu de lucru bazat pe roluri, urmărirea producției în masă, planificare și programare, alerte automatizate, management al calității, management al inventarelor, raportare și business analytics, management al formulelor și a rețetelor, dar și un set de aplicații mobile.
Deveho Consulting Group este un partener internațional de afaceri axat pe implementarea soluţiilor ERP ale Sage atât din domeniul tehnic, cât și fiscal, pentru mai multe țări, printre care şi România. www.deveho.ro.
Citiți și:
Deveho prezintă cele mai noi realizări ale companiei și noutățile aduse de Sage versiunea 12
Sage lansează soluții cloud dedicate sectorului financiar-contabil din micile companii