Vodafone România oferă soluții Internet of Things (IoT) dedicate companiilor din diverse industrii. Recent, compania a lansat soluții de ultimă generație pentru industria de retail destinate să accelereze procesul de transformare digitală, cu impact direct în îmbunătățirea eficienței afacerii și a experienței clienților. Vodafone Business, noua filozofie de brand pentru segmentul dedicat companiilor, demonstrează obiectivul companiei de a poziționa clienții și rezultatele tangibile de business pe primul loc.
„Vodafone este un partener digital de încredere pentru companiile din România prin furnizarea celui mai relevant portofoliu de soluții inteligente concepute pentru a răspunde nevoilor fiecărei industrii. Viitorul IoT este promițător și echipele noastre vor continua pionieratul în proiectatea și implementarea de soluții inovatoare pe această piață. Soluțiile recent lansate dedicate industriei de retail ajută partenerii noștri să crească eficiența proceselor, să permită identificarea unor noi surse de venituri și să îmbunătățească experiența clienților”, a declarat Cristian Giuhat, Director Enteprise Marketing, Vodafone România.
Progresele rapide ale tehnologiei și inovațiile orientează conceptul de retail tradițional către cel digital. O experiență de cumpărături unitară este obligatorie pentru retaileri, indiferent de mărimea acestora. Astfel, din ce în ce mai mulți se reinventează prin utilizarea celor mai noi tehnologii cu scopul de a îmbunătăți relațiile cu clienții și pentru a-și eficientiza procesele.
Portofoliul de soluții inteligente IoT pentru retail include o gamă largă de produse dedicate, printre care „Vodafone Smart Counting”, „Vodafone Digital Media Signage & Smart Analytics”, „Vodafone Heat Map”, „Vodafone Stock Alert”, „Vodafone Queue Management”.
„Vodafone Smart Counting” oferă comercianților informații despre traficul din magazin, aceștia având posibilitatea de a-și organiza mai eficient activitatea.
„Vodafone Digital Media Signage & Smart Analytics” permite proprietarului afacerii să desfășoare promoții digitale pe baza unor criterii specifice ale segmentului adresat, crescând astfel ratele de succes ale campaniilor. Din perspectiva clientului, această soluție oferă o experiență superioară pe durata cumpărăturilor.
„Vodafone Heat Map” monitorizează, prin intermediul senzorilor inteligenți, cele mai frecventate rute din magazin. Cu ajutorul datelor disponibile, comerciantul poate înțelege mai bine nevoile cumpărătorilor și le poate oferi beneficii imediate, precum facilitarea accesului la produsele de interes și reducerea timpului de așteptare.
Soluția „Vodafone Stock Alert” oferă comercianților o mai bună gestionare a stocurilor și crește satisfacția clienților datorită disponibilității constante a bunurilor pe raft. De exemplu, rafturile de patiserie dotate cu senzori inteligenți sunt monitorizate în timp real. Atunci când un raft ajunge la o anumită cantitate de produse, personalul magazinului primește o alertă și poate să pregătească rapid noi produse pentru a completa stocul, astfel încât clienții să poată găsi produse proaspete în orice moment.
Portofoliul complet de soluții dedicat industriei de retail este disponibil pe iot.vodafone.ro/business.
În ianurie 2019, pentru al cincilea an consecutiv, Vodafone a fost desemnat de Gartner drept lider mondial pentru serviciile Machine-to-Machine (M2M), conform raportului „Magic Quadrant”, pentru abilitatea de execuție și pentru viziunea cuprinzătoare.