Fujitsu anunță că a atins statutul de furnizor global de servicii Microsoft Azure Expert Managed Services (MSP), la doar trei luni de la lansarea unui parteneriat global cu Microsoft. Această acreditare extrem de apreciată evidențiază evoluția rapidă a relației de succes și confirmă în continuare capabilitățile hibride de transformare IT și multi-cloud ale Fujitsu, cuprinzând platformele și tehnologiile de vârf ale cloud-ului și ale cloud-ului privat. Acreditarea Microsoft recunoaște Fujitsu ca specialist în elită în livrarea, integrarea și gestionarea celor mai bune practici în Azure. Acreditarea subliniază capacitățile extinse ale serviciului Cloud Fujitsu pentru Microsoft Azure și confirmă amploarea capacităților Fujitsu în utilizarea platformei cloud-ului Azure pentru a conduce infrastructură, aplicații și transformări de afaceri mai largi la scară globală.
Fujitsu este poziționată în mod ideal pentru a ghida clienții prin intermediul celor mai complexe implementări multi-cloud, datorită multor ani de expertiză în integrarea sistemelor. Compania a făcut, de asemenea, investiții semnificative la nivel global în capabilități, operațiuni, oameni și tehnologie, pentru a se asigura că clienții primesc cel mai bun suport posibil pentru implementările Azure, indiferent de complexitatea și gradul de transformare digitală cerut de afacerea lor. Câștigarea statutului Microsoft Azure Expert MSP, cea mai mare recunoaștere posibilă pentru un furnizor de soluții Azure, urmează unui proces cuprinzător de calificare. Microsoft își rezervă acest program exclusiv pentru IMM-urile care îndeplinesc un set riguros de cerințe privind livrarea, expertiza tehnică și finalizarea cu succes a unui audit independent al serviciilor, capabilităților, persoanelor, proceselor și tehnologiilor Azure de la un capăt la altul. Ca parte a acestui audit, Fujitsu a furnizat dovezi privind mai mult de 25 de servicii legate de Azure, fiecare fiind verificat de clienți în ceea ce privește îndeplinirea cerințelor cheie din mai multe domenii, inclusiv infrastructura critică, aplicațiile și livrarea produselor DevOps.
Bazându-se pe această acreditare, Fujitsu continuă să dezvolte capabilitățile globale de livrare a serviciilor gestionate pentru a răspunde cererii tot mai mari a clienților pentru un sprijin calificat și de înaltă calitate, prin extinderea centrului de asistență multi-cloud pe piața japoneză, începând cu aprilie 2019. Centrele Fujitsu multi-cloud oferă clienților un serviciu de asistență unică, de la consultanță pentru multi-cloud până la consultanță și evaluare, proiectare și implementare, precum și servicii de management operațional și de optimizare.
Citiți și:
Afacerile trec tot mai mult pe platforme multiple interconectate în cloud