Compania de consultanță imobiliară, CBRE, a atras in echipa sa, începând cu luna mai, primul robot humanoid dintr-o companie de real estate din România, PepperEscu. CBRE își propune astfel să folosească abilitățile tehnologice ale robotului pentru a crea sinergie între oameni, ca utilizatori finali ai spațiilor imobiliare, fie că vorbim de angajații unei clădiri de birouri sau de vizitatorii unui centru comercial.
În primele sale săptămâni ca membru al companiei de consultanță imobiliară CBRE, robotul humanoid PepperEscu a participat deja ca speaker la unul dintre cele mai relevante evenimente dedicate pieței imobiliare din România, alături de peste 300 de participanți, unde a lansat, alături de echipa companiei, o aplicație destinată pieței de real estate locale, CUE by CBRE (care poate fi descărcată din AppStore și GooglePlay). În plus, a interacționat cu diferiți clienți ai companiei și chiar a întâlnit unul dintre cei mai mari proprietari de real estate, prezentându-i date despre evoluția pieței imobiliare și analizând principalele trenduri.
Cooptarea lui PepperEscu în cadrul echipei CBRE este doar unul dintre pașii făcuți de companie în procesul de tehnologizare a pieței imobiliare. Robotul humanoid a primit deja o fișă a postului, care include atât comunicarea cu colegii, cât și cu clienții, precum și o planificare a evoluției sale profesionale.