Gândiți-vă la ultima dată când ați mers la supermarket. Avea tot ce trebuia teoretic, dar trebuia să mergem și în altă parte pentru a umple frigiderul și locuința cu exact ceea ce avem nevoie. Lucru enervant și risipitor de timp.
La Amadeus, se dezvoltă permanent platforma de călătorie, astfel încât agenții de turism să nu fie nevoiți să se uite sau să meargă în alte părți pentru a aduce cele mai bune oferte. Se aduce la un loc linia aeriană, hotelul, cazarea alternativă, transportul feroviar, transportul terestru și conținutul destinației, toate într-un singur loc. Bazat pe sisteme complet deschise care valorifică utilizarea inteligentă a datelor, este un magazin unic pentru vânzare cu amănuntul de călătorii avansate.
O imagine de ansamblu asupra conținutului disponibil în platforma de călătorie Amadeus, care poate fi accesat printr-o varietate de dispozitive și canale, inclusiv soluțiile Amadeus emblematice, cum ar fi serviciile Web, Selling Platform Connect și cytric Travel & Expense, este o imagine impresionantă, dar simplă prin ceea ce oferă. Conține peste 440 companii aeriene, conținut, protocoale, interfețe de conectare intre operatori, dar și o gamă largă de protocoale de mesagerie bazate pe XML.
Mai mult, baza de date a platformei se contactează la peste 3,1 miliarde de oferte de cazare, peste 200 de operatori de turism, 90 de operatori de transport feroviar, linii de transport maritim, firme de închirieri auto și operatori de asigurări. Totul utilizând bogata posibilitate de lucru oferită de date și cloud, fără care toate acestea ar fi imposibile.