Servicii IT — August 30, 2019 at 12:48 pm

Cele mai mari provocări ale companiilor când vine vorba de proiectele de externalizare

by

Looks like we must achieve that line. Team of stockbrokers are having a conversation in a office with multiple display screens Deși, istoric vorbind, expansionismul și-a găsit sfârșitul la începutul secolului XX, externalizarea pare să fie în prezent unul din principale fenomene globale, aducând astfel mai departe moștenirea strămoșului său, dar de data aceasta într-o manieră mai economică, mai degrabă decât una teritorială, întrucât companiile internaționale își urmăresc misiunile, precum conquistadorii moderni ai unei piețe globale, fiecare căutând supremația în propriile filiale de afaceri din întreaga lume.

Nu am putea afirma că o companie are probleme în timp ce externalizează procesele de afaceri, dar cu siguranță știm că cineva se confruntă cu unele dificultăți în timp ce face acest lucru. Deoarece, oricât de eficient ar putea să scadă costurile, să găsească forță de muncă mai specializată și să înceapă astfel mai multe proiecte, adică să funcționeze mai bine, mai repede și mai inteligent, nu înseamnă neapărat că externalizarea nu prezintă părți grele.

Acesta este motivul pentru care prezentăm 7 dificultăți pe care le întâmpină companiile în timpul proiectelor de externalizare:

  1. Supravegherea proiectelor. Realitatea este că externalizarea are ca rezultat întotdeauna o pierdere a controlului managerial și rămâne astfel coșmarul oricărei echipe de control-freak. Totuși, întâlnirile săptămânale sau chiar zilnice apar de obicei pentru a menține clientul la curent cu progresul proiectului și pentru a se asigura că sunt respectate și orientările convenite, astfel încât chiar și cineva care simte nevoia să fie implicat personal în proces, este, de asemenea, mulțumit.
  2. Am parcurs un drum lung de la codul Morse, cu toate acestea, există câteva subiecte care trebuie încă să fie tratate și identificate, deoarece știm cu toții cum o conexiune la internet proastă poate strica o întâlnire perfectă prin Skype. Vorbesc aici și despre costuri: costurile de călătorie pentru întâlniri față în față pot depăși cu ușurință mii de dolari în proiecte de outsourcing offshore. În plus, întreprinderile mai mici pot suferi chiar și deoarece calitatea poate scădea dacă investițiile în sectorul comunicațiilor nu vor avea loc. Vestea bună este că oricine poate obține o calitate decentă cu un buget minim în zilele noastre, deci nu ar trebui să fie o problemă atât de majoră.
  3. Diversitatea relațională. Cultura națională/regională și cultura corporativă au încă un cuvânt în această relație comercială, în care cele două entități separate pot diferi în modul în care văd lucrurile. De cele mai multe ori, o colaborare bună nu se referă doar la respectarea condițiilor unui contract, ci la parcurgerea milei suplimentare de dragul partenerului. Așadar, mai mult decât să urmezi strict o procedură, orice relație sănătoasă înseamnă, de obicei, să te îmbrățișezi și să te implici cu obiectivele de afaceri, perspectiva și mentalitatea partenerului, ceea ce este mult mai ușor de făcut atunci când culturile nu diferă atât de mult. Lucrul bun este că aceste secole trecute ne-au ajutat să construim relații mai solide, întrucât fenomene precum globalizarea, capitalismul și democrația au dus la un amestec mai omogen de culturi.
  4. Diversitatea riscurilor și încrederii. Externalizarea înseamnă să te joci cu focul. Da, aceasta este o companie de încredere și da, este un client bine plătit, cu toate că toate cadrele legale au fost stabilite, doar un „cum ar fi dacă …?” este suficient pentru a vă păstra pe vârfuri în primii ani, dacă este primul pas în externalizarea colaborării cu un furnizor extern terț. Problema nu este totuși o problemă, deoarece feedback-ul clienților este de obicei sincer.
  5. Costuri și limitări. După cum se spune și se știe, ceea ce nu știi, cu siguranță, te va afecta la un moment dat. Având în vedere această idee, externalizatorii își redactează contractele în detaliu, dar încă mai au unele surprize pe termen lung. Totul, de la personal până la fluctuații valutare și actualizări hardware/software, poate produce posibile costuri suplimentare care pot apărea în timpul unei astfel de colaborări și acest lucru se întâmplă pur și simplu pentru că nu se pot prevede toate schimbările potențiale din cadrul unui parteneriat, indiferent de cât de bine sunt gândiți termenii.
  6. Protecția și intimitatea datelor. În timp ce împărtășești informații cu un furnizor terță parte, există în final un singur lucru pentru a fi atent: siguranța datelor. Deoarece informația, și deci confidențialitatea datelor, este sângele oricărei organizații și pe măsură ce curge prin ea, compania se menține vie pe piață și ferită de concurenți. Contractele angajaților, care gestionează date sensibile, conțin, de regulă, o clauză de neconcurență în zilele noastre, însă aceasta nu împiedică scurgerile anonime. Investițiile sunt făcute în acest domeniu și sunt destul de obligatorii pentru a evita astfel de situații și, prin urmare, încrederea este o necesitate pentru a depăși această barieră. Fie cheltuiți de 10 ori acel buget în instanță.
  7. Probleme cu atingerea țintelor. Oricât de bine ar putea suna externalizarea în unele cazuri, situația nu este întotdeauna perfectă. Deoarece angajamentul vine din ambele părți, uneori se simte ca una dintre părți este înșelată. Au fost înregistrate multe cazuri de eșec la livrare din cauza lipsei de flexibilitate sau a incompetenței echipei, dar rămâne doar să alegi partenerul potrivit. Asigurarea că inginerul este potrivit pentru acest post face parte din procesul de angajare. Deci vina poate fi împărțită aici în ambele părți. Desigur, toate firmele lipsite de abilități de management, care nu au procese adecvate și folosesc valori de performanță greșite/inutile sunt motive pentru care externalizarea nu își atinge scopul final.

Mai multe detalii la https://nearshoringpartner.ro/en/