Hertz a semnat un acord cu Amadeus pentru a distribui oferta sa la nivel mondial de inventar de flote și tarife de închiriere și pentru a implementa o tehnologie de nouă generație pentru a obține viteză, eficiență și data intelligence.
Amadeus a anunțat semnarea unui nou acord cu The Hertz Corporation pentru a oferi agențiilor de turism și călătorilor din întreaga lume acces la inventarul complet al lui Hertz Corporation din cadrul brandurilor sale (Dollar Rent a Car, Thrifty și Firefly). Consilierii de turism vor avea acces la cele aproximativ 10.200 de locații corporative și francizate Hertz din America de Nord, Europa, Caraibe, America Latină, Africa, Orientul Mijlociu, Asia, Australia și Noua Zeelandă.
În plus, Hertz este, de asemenea, primul furnizor de servicii de închirieri de vehicule care utilizează tehnologia deschisă prin XML pentru a oferi cu mai multă agilitate diverse opțiuni și funcții.
Peter Altmann, Head of Mobility and Insurance, Amadeus declară: „La Amadeus, noi credem în alegere. Scopul nostru în materie de mobilitate este de a ajuta furnizorii de servicii de închirieri auto să își personalizeze ofertele în cel mai dinamic mod posibil și să distribuie conținutul și tarifele lor prin intermediul soluției Amadeus Travel Platform cu precizie, flexibilitate și viteză. Folosind capacitățile noastre tehnologice avansate, Hertz poate oferi agenților de turism și călătorilor cele mai noi caracteristici într-un mod mult mai rapid, mai agil.”
Prin acest acord, Hertz va avea acces la suita Amadeus de produse de media digitală și de business intelligence pentru a-și reduce costurile și pentru a îmbunătăți managementul flotei. Amadeus Revenue Integrity va procesa rezervările Hertz pentru a identifica potențialele rezervări duplicate și neproductive. Acest lucru va permite Hertz să elibereze inventarul care nu va fi închiriat și să-l repună în vânzare.