Polon Alfa este o companie cu obiective mari, iar SAP Business One este gândit special pentru asemenea organizații. Specialiștii System Innovation System și cei de Polon Alfa su lucrat împreună la implementarea SAP Business One(versiunea 9.3 cu principalele module operaționale + Crystal Reports ca instrument de raportare și analiză), iar proiectul este funcțional în acest moment.
Polon Alfa România face parte din grupul omonim și comercializează sisteme pentru alarmare și alarmare la incendiu. Este un business indirect, derulat printr-o rețea de 500 de parteneri și patru sucursale naționale. Compania a crescut constant în ultimii ani, iar prin 2017 soluția ERP existentă nu mai făcea față volumului mare de tranzacții și cerințelor managementului la nivel de analiză și raportare. Este o situație obișnuită pentru companiile din România, la depășirea unui prag de clienți, facturi, livrări etc. Interesată de vizibilitate, control și trasabilitate, conducerea Polon Alfa a decis începerea unui sistem ERP mai performant. După discuții cu mai mulți furnizori locali și internaționali, au ales tandemul SAP Business One – System Innovation România. Au contat numărul mare de module și funcționalități din SAP Business One, originea germană, dar și referințele System Innovation România și calitatea echipei consultanță și implementare.
Florin Joacăbine, directorul general Polon Alfa România, declară: ,,La System Innovation România am întâlnit oameni atenți la explicații, care au înțeles business-ul nostru și care nu au venit să ne vândă un produs ci ca să construim împreună o soluție câștigătoare”.
Implementarea a fost după metodologia SAP, s-a lucrat intens și proiectul a fost finalizat în circa 3 luni. La final, Polon Alfa a ajuns la o trasabilitate completă a proceselor comerciale: de la ofertare până la livrare și plată. Toate operațiunile se desfășoară în SAP Business One: comenzi, ofertare, rezervare de stocuri, aprovizionare, livrare, etc. Astfel, conducerea companiei are o imagine clară atât la nivelul întregului proces, cât și a fiecărei etape.
Complementar Polon Alfa a redus erorile în procesarea comenzilor(anterior erau procesate manual), a optimizat stocurile și a redus timpul mediu de încasare a facturilor. Agenții de vânzări au acum la dispoziție o aplicație mobilă dedicată, prin care au accea la informații despre clienți direct de pe teren, adică au o capacitate mai mare de ofertare și negociere. În esență, asta înseamnă mai mult control la nivel operațional dar și mai multă flexibilitate.