În conformitate cu filozofia corporativă a OKI și ca una dintre modalitățile prin care OKI poate contribui la îmbunătățirea calității vieții pentru oamenii din întreaga lume, OKI oferă produse și servicii utilizând inteligența artificială. În acest moment, pentru ca valoarea și contribuțiile AI (inteligență artificială) să poată fi mai ușor înțelese de o gamă largă de clienți și părți interesate și pentru a ajuta la crearea unei societăți mai bune în care să poată fi realizată coexistența armonioasă a oamenilor și AI, OKI a stabilit „Principiile AI OKI Group”.
AI are un potențial enorm să ne îmbogățească viața. În ultimii ani, dezvoltarea tehnologiilor AI a fost remarcabilă, iar aceste inovații au rezolvat probleme care erau cândva considerate insolubile. În același timp, dezvoltarea AI a început, iar tehnologia are limitele sale. Dezvoltarea necorespunzătoare și utilizarea abuzivă a tehnologiei AI ar putea duce la probleme legale sau etice sau chiar probleme de siguranță. Pentru a rezolva aceste preocupări, liniile directoare și principiile pentru crearea unei societăți umane centrate pe oameni au fost publicate nu numai de multe țări, inclusiv de Japonia, dar și de diverse companii și organizații.
OKI își propune să fie un grup corporativ care să sprijine infrastructurile sociale mai sigure și mai convenabile. Prin utilizarea tehnologiilor digitale OKI, compania încearcă să ajute la rezolvarea problemelor cu care ne confruntăm în societate. OKI a furnizat deja o gamă largă de dispozitive de bord și infrastructură folosită în zone de bord, precum ETC, bancomate, diverse aplicații de afaceri, sisteme wireless cu rază scurtă, precum și sisteme de detectare care utilizează acustică, optică și imagistică în mai multe domenii de afaceri principale, cum ar fi transportul, finanțele, prevenirea dezastrelor și producția. Deoarece OKI își dezvoltă punctele forte cu scopul de a genera o nouă valoare prin utilizarea cantității vaste de date critice procesate de dispozitivele de bord, OKI utilizează din ce în ce mai mult AI, în domenii precum, de exemplu, detectarea erorilor și a defectelor în instalațiile de producție și construcția infrastructurii și prezicerea blocajelor de trafic pe autostrăzi. În unele cazuri, AI funcționează împreună cu alte soluții AI.
Principiile AI al grupului OKI
- Respectarea drepturilor omului
Grupul OKI respectă drepturile fundamentale ale omului și încearcă să prevină discriminarea din AI. De asemenea, Grupul respectă confidențialitatea și respectă legile și reglementările referitoare la manipularea informațiilor personale.
- Explicație și transparență
Grupul OKI va explica părților interesate efectele și impactul utilizării AI, precum și motivele utilizării AI, precum și limitările AI, și se va strădui să obțină înțelegerea și aprobarea acestora. De asemenea, va fi luată în considerare transparența concluziilor la care a ajuns AI și va continua să examinarea modalităților de furnizare a informațiilor.
- Dialog și colaborare
Pentru ca părțile interesate să devină mai confortabile cu utilizarea produselor AI pe care le oferă OKI, Grupul OKI va menține un dialog cu acestea. De asemenea, va lua în considerare continuu provocările privind colaborarea dintre ființele umane și AI și AI-AI-AI pentru a realiza o societate mai bună în care AI va avea un rol vital dar definit.
- Securitatea și manipularea datelor
Grupul OKI se va strădui să asigure siguranța produselor OKI AI și să asigure achiziția, utilizarea, administrarea și securitatea corespunzătoare a datelor.
- Dezvoltarea resurselor umane
Grupul OKI se va strădui să dezvolte resurse umane care să înțeleagă corect tehnologiile AI și natura, problemele și limitările AI, care pot furniza în mod adecvat produse AI societății.