Ieri a debutat la Munchen, în prezența a peste 10000 de invitați, Fujitsu Forum 2019. Tema ediţiei din acest an a forumului este explorarea modului în care abordarea axată pe oameni a celor mai noi tehnologii digitale poate contribui la creşterea încrederii în noile modele de afaceri propuse în universul digital, ducând la rezultatul final al îmbunătăţirii vieţii oamenilor.
Takahito Tokita, președintele Fujitsu, a subliniat că Fujitsu dorește să rezolve problemele societății și este un partener de încredere: „Ne punem tehnologia și capacitatea noastră de a lucra pentru asta”, spune președintele Fujitsu. „Suntem hotărâți să preluăm conducerea în transformarea digitală și să facem diferența în lume. Tehnologia noastră de clasă mondială susține acest efort.”
Exemple în acest sens sunt soluțiile quatum computing de tip „Digital Annealer”, care nu numai că reduc costurile pentru clienți, ci îmbunătățesc și impactul asupra mediului. Supercomputerele ajută la rezolvarea unor mari probleme precum schimbările climatice, energia și medicina. Compania niponă pregătește lansarea în 2021 a celui mai mare supercomputer din lume.
Într-adevăr, implementările AI în întreaga lume au fost blocate în mare parte din cauza lipsei de încredere în tehnologie. „Fujitsu preia conducerea în dezvoltarea de tehnologii care creează transparența AI. De asemenea, lucrăm la problema calității AI. Abia când aduce fericire oamenilor și îmbunătățește societatea, putem reuși”, declară Takahito Tokita.
Pentru a sprijini procesul de transformare digitală a clienților europeni, Fujitsu își extinde operațiunile de furnizare a serviciilor. Continentul a fost împărțit în două regiuni, serviciile globale fiind furnizate printr-o organizație centrală.
„Înțelegerea problemelor reale cu care se confruntă clienții înseamnă că îi putem ajuta să le abordăm”, concluzionează Tokita. „Acesta este motivul pentru care livrăm mai multe resurse la nivel mondial – pentru a ne asigura că avem oamenii care pot conduce aceste transformări.”
Fujitsu se concentrează pe infrastructură pe o parte, iar serviciile digitale pe cealaltă. O parte din această mișcare este noul centru de poartă lansat la Pune, India, pentru a accelera adoptarea transformării digitale.