Albastrul este una din cele mai liniștitoare și de impact culoare existentă pe piața de print. Pentru companii, utilizarea albastrului în logo-uri și branding poate oferi un impact vizual important pentru a comunica mesaje corporative clienților. Alte firme mari, inclusiv mărci importante din tehnologie, o includ pentru a reflecta productivitatea și inovația.
O cercetare realizată de Color Communications Inc evidențiază importanța acestui prim contact, după ce a constatat că este nevoie de doar 90 de secunde pentru ca cineva să-și formeze o opinie asupra unei mărci. În acest timp, se estimează că între 62% și 90% din decizii sunt influențate doar de culoare. Dacă o companie ar scoate culoarea dintr-un logo, acesta ar deveni complet de nerecunoscut.
În studiile academice, s-a demonstrat că lumina albastră declanșează o funcție importantă a creierului care ajută la facilitarea vigilenței și sporirea atenției. Lumina albastră a fost, de asemenea, punctul central al unui experiment realizat de producătorul auto Honda și specialistul în neuroștiință Experience Insight și a evidențiat un impact semnificativ asupra comportamentului clienților.
Activate prin tehnologia LED digitală, imprimantele color de înaltă definiție ale OKI asigură logo-urile și imaginile clare, clare și lucioase, în timp ce software-ul OKI verifică alinierea, înregistrarea și echilibrul de culori, oferind de fiecare dată exact culoarea potrivită. Au capacitatea de a printa pe o gamă largă de suporturi media de la cărțile de vizită A6 până la bannere de 1,2 m, precum și broșuri de marketing și pliante, toate la cerere, la simpla apăsare a unui buton.
Indiferent dacă sigla este albastru safir liniștit, marcajul este roșu rece sau ambalajul produsului este portocaliu de dovleac, atunci când vine vorba despre culorile care reprezintă, starea de spirit, nuanța și precizia contează cu adevărat.