Procter & Gamble a fost prezentă şi anul acesta la evenimentul Consumer Electronics Show 2020 (CES), alături de alte companii inovatoare, de top, din întreaga lume. P&G a demonstrat cum combină cunoștințele despre preferințele consumatorilor cu tehnologia de ultimă generație pentru a dezvolta produse inovatoare, conectate, care transformă experiențele de zi cu zi. Evenimentul a avut loc în perioada 7 – 10 ianuarie, în Las Vegas.
“ Vrem să facem viața consumatorilor mai ușoară și mai plăcută, cu ajutorul produselor și serviciilor de calitate superioară pe care brandurile noastre le oferă,” a declarat David Taylor, Preşedinte şi CEO P&G. “CES ne oferă şansa de a arăta modul în care ne construim afacerea, pentru a oferi experienţe care reinventează aşteptările oamenilor de la produsele pe care le folosesc zi de zi.”
Standul LifeLab şi portofoliul de produse P&G, lansat în anul 2019, a primit numeroase premii, printre care Premiul Publicului “Best of CES”, de la Engadget 2019, Premiul “CES Editors̛ Choice”, de la USA Today, şi o menţiune în Revista Exhibitor, fiind considerat “unul cele mai bune 20 de standuri prezente la eveniment”.
Pentru 2020, LifeLab a fost reinventat şi a inclus:
• Oral-B iO, ce marchează un salt semnificativ în domeniul tehnologiei de îngrijire orală. Oral-B iO introduce o acțiune magnetică fără frecare, care distribuie în mod uniform energia până la vârfurile perilor, pentru a crea micro-vibraţii revoluţionare.
• Lumi by Pampers, un sistem revoluţionar all-in-one, care îmbină datele obținute în timp real cu intuiţia, ajutându-i pe părinţi să anticipeze nevoile copilului lor.
• Opte Precision Skincare System, prima imprimantă manuală portabilă, care scanează, detectează şi corectează hiper-pigmentarea pielii pentru a dezvălui frumuseţea naturală în fiecare zi.
• Heated Razor de la GilletteLabs, care oferă o senzaţie continuă de căldură prin intermediul unei bare de încălzire inovatoare, ce recreează senzaţia plăcută a unui prosop cald, la fiecare mişcare, pe toată durata bărbieritului.
Compania a lansat site-ul web www.PGLifeLab.com, unde oamenii au putut vizita în mod virtual expoziţia P&G LifeLab, au putut urmări demonstraţii de produse şi evenimentele live sau chiar cumpăra sau pre-comanda produse prezentate la eveniment.
“Vrem să arătăm, de asemenea, modul în care P&G creează valoare pentru consumatori şi acţionari prin operarea cu viteza şi agilitatea unui start-up, alimentat de peste 180 de ani de expertiză globală în afaceri,” a adăugat Taylor.
Pe parcursul săptămânii, P&G a interacţionat cu consumatorii, clienţii şi potenţialii parteneri de inovaţie, înţelegând că această colaborare între industrii este esenţială pentru a putea fi cu un pas înaintea așteptărilor consumatorilor. P&G Ventures, un startup studio aparţinând companiei, va găzdui şi P&G Ventures Innovation Challenge, evenimentul cheie al competiţiei sale anuale de dezvoltare a afacerilor.
“Vrem să ne menţinem statutul de lider şi ne provocăm să ridicăm ştacheta şi mai sus,” a spus Kathy Fish, Chief Research, Development & Innovation Officer. “Adoptăm noi abordări ale inovaţiei, astfel încât să fim mai agili, mai conectaţi şi mai eficienţi. Consumatorii devin partenerii noştri pentru inovaţie, testând mai multe idei ca niciodată.”