1. Atingeți potențialul de profit al durabilității
Companiile și consumatorii deopotrivă sunt din ce în ce mai conștienți de impactul lor asupra planetei. Cu mai multă presiune pentru a crea afaceri durabile, multe organizații se adaptează rapid pentru a crește sustenabilitatea în organizația lor și devin mai responsabile pentru clienții, forța de muncă și chiar investitorii lor. Pentru partenerii de canal, aceasta oferă o oportunitate de a nu-și juca rolul doar pentru a ajuta companiile să-și conserve resursele și să-și reducă amprenta de carbon, ci și să câștige din aceasta.
O infrastructură de energie electrică rezistentă este o componentă critică pentru succesul fiecărei afaceri. În 2020, partenerii care recomandă managerii IT și de electricitate cu privire la soluțiile adaptate, care asigură o energie electrică disponibilă și fiabilă, ar trebui să țină cont de sustenabilitate. Dincolo de a acționa ca o valoare adevărată adăugată pentru clienții care se orientează către un model de afaceri durabil, acest lucru va crea oportunități suplimentare de venituri pentru partenerii viitori. Partenerii canalului Savvy vor intra în impulsul sustenabilității în 2020 – având grijă de planetă în timp ce au grijă și de afacere.
2. Obțineți claritate în era alegerilor copleșitoare
Trăim într-o epocă a alegerilor – constant înconjurați de opțiuni și consecințe ample ale deciziilor noastre. Aceasta va crește pentru canal doar în 2020. Piețele globale în creștere, evoluția tehnologică rapidă și o multitudine de furnizori – de la perturbatori până la cei care sunt perturbați – înseamnă că partenerii canalului se confruntă cu o constrângere constantă în alegeri. Și cu cât sunt mai multe opțiuni de alegere, cu atât acest proces poate fi mai greu!
Cu atât de multe posibilități de alegere, partenerii sunt conștienți de faptul că există șansele ca ei să poată greși. Și totuși este vital în primul rând să știe exact ce vor să câștige din această alegere și de ce își doresc acest lucru. Poate ajuta partenerii să fixeze procesul de luare a deciziilor. În 2020, partenerii de canal vor avea nevoie de claritate în strategia și direcția lor pentru a lua deciziile corecte în această epocă a suprasolicitării alegerilor. Doar atunci vor putea să se afirme ca parteneri de încredere, capabili să livreze și să sprijine cu adevărat clienții în strategia lor.
3. Cheie de consiliere specială pentru a depăși „paralizia de analiză
Big data și analizele sunt folosite pentru a ajuta companiile să-și identifice punctele forte și să navigheze pe calea maximizării acestora. Cu toate acestea, elementul numit oameni nu poate fi trecut cu vederea în acest canal anul viitor. Indiferent de noile tehnologii utilizate, canalul se referă la interacțiunea dintre om și om. Consilierea cu privire la cea mai bună soluție pentru o anumită cerință necesită o combinație de expertiză tehnică și o înțelegere care depășește analiza datelor. Acest nivel necesită parteneri de canal care pot stratifica înțelegerea umană a nuanțelor specifice afacerii, mai presus de imaginile create doar de către date.
Cu atât de mulți clienți care se confruntă cu o mulțime de opțiuni în vânzări și soluții în 2020, aceștia pot cădea victime ale„ paraliziei de analiză”- cântărind ambele părți, pro și contra atât timp cât până la urmă nu se ia nicio decizie. Aceștia se vor orienta din ce în ce mai mult către parteneri de canal pentru consiliere de încredere bazată pe înțelegerea detaliată a activității lor. În consecință, partenerii canalului vor trebui să se asigure că elementul uman nu se va pierde printre evoluțiile tehnologice în 2020. “Fără aceasta, ei nu vor putea sfătui clienții cu privire la ceea ce este potrivit pentru ei și vor pune capăt întârzierilor „paralizei de analiză.
4. Edge computing și împărtășirea schimbării energiei electrice
Edge computing ia amploare pe măsură ce IoT se extinde – și ne putem aștepta să vedem efectul de introducere pe mai multe sectoare în 2020. De la construirea de fabrici inteligente până la revoluționarea jocurilor comercializate și a sportului electronic, mai mulți clienți vor încerca să folosească edge computing pe măsură ce tehnologia avansează pentru a permite AI și analizele îmbunătățite. Cu toate acestea, dacă încorporează senzori IoT în echipamentele de fabricație pentru a permite întreținerea predictivă sau găzduirea turneelor de jocuri apelând la o nouă generație de jucători ai sporturilor electronice, va trebui să gestioneze introducerea capabilităților de edge computing în rețea pentru prelucrarea informațiilor și furnizarea acestor servicii. Această schimbare ne va transforma cerințele de energie electrică și va oferi o oportunitate partenerilor de canal să-și crească veniturile în 2020.
Soluțiile de alimentare rezistente și alimentarea de rezervă vor fi din ce în ce mai vitale, deoarece întreprinderile se ocupă mai mult de calcul în rețeaua lor – de la centrele de date până la dispozitivele de ultimă oră. Pentru a obține beneficiile schimbării rapide a dependenței întreprinderilor de astăzi cu privire la energia electrică, partenerii de canal ar trebui să fie atenți la oportunitățile de vânzare puse în mișcare de această schimbare de percepție, în anul viitor.
de Gabriel Tache – Director de vânzări – Eaton Electric SRL Romania