NEWS — February 13, 2020 at 9:15 am

Un nou proiect de gaming marca KFC

by

KFC Gaming - Killer Discounts (1)KFC România s-a remarcat de-a lungul timpului drept unul dintre brandurile pentru care inovația este o parte importantă a strategiei de business. Tocmai de aceea, anul trecut, KFC a făcut o mișcare inedită și a decis să investească în comunitatea de gaming din România, prin lansarea platformei KFC Arena.

În 2020, KFC a continuat inițiativele destinate comunităților de gaming din țară și a lansat un nou proiect – Killer Discounts, care a reunit, de data aceasta, pasionații de Fortnite, într-o competiție desfășurată între 5 streameri din România și fanii KFC.

Evenimentul a avut loc pe 26 ianuarie, fiind prima competiție de Fornite Battle Royal din România care a putut fi vizionată atât pe canalele streamerilor parteneri, cât și pe canalul de YouTube KFC România. Jucătorii au avut posibilitatea de a intra în competiție, atât online, cât și offline  (la Nexus Gamers Pub, locul unde s-a desfășurat competiția), aceștia fiind aleși în urma înscrierii în prealabil pe https://www.kfc.ro/killerdiscounts.

În total, au participat 600 de jucători, alături de 5 nume mari de streameri din jurul comunității de Fortnite, care s-au alăturat inițiativei KFC: ZappyTV, Skaaro, Zuarim, SpeezyX9, Mitzuu. 3.000 de oameni s-au conectat pentru a urmări live evenimentul, 5.630 de ore de streaming fiind vizionate pe parcursul competiției Killer Discounts.

Tags