În contextul fără precedent al pandemiei globale de coronavirus, eforturile Orange se îndreaptă către asigurarea continuităţii serviciilor şi oferirea de conectivitate neîntreruptă clienţilor, indiferent de circumstanţe. Acum, mai mult ca niciodată, este esenţial pentru sănătatea noastră şi a celorlalţi să rămânem acasă, dar conectaţi cu cei apropiaţi sau cu mediul de afaceri. De aceea, Orange vine în întâmpinarea clienţilor cu o serie de beneficii pentru a face mai uşoară tranziţia peste această perioadă dificilă.
Conectivitate neîntreruptă pentru clienţii rezidenţiali
Fie că lucrează de acasă, fac teme online alături de copii sau au nevoie să rămână conectați cu familia şi prietenii, Orange vine în ajutorul clienţilor săi cu un bonus de internet de 50GB. Acesta este valabil 30 de zile şi poate fi activat până la data de 30 aprilie 2020 din contul MyOrange. Totodată, pentru a susţine clienţii aflaţi în afara ţării şi a-i ajuta să păstreze legătura cu cei dragi, apelurile de voce realizate din Spaţiul Economic European către România vor fi gratuite până pe 31 martie.
De asemenea, încurajăm clienţii să se bucure de timpul petrecut în familie, alături de cei mici prin acces gratuit, prin Orange TV Go, la 10 dintre cele mai îndrăgite canale pentru copii. Aplicaţia Orange TV Go oferă conţinut pentru întreaga familie, iar în funcţie de oferta de telefonie mobilă sau de serviciul TV, clienţii pot avea acces inclus până la 118 canale TV, emisiuni şi sute de filme şi seriale.
În această perioadă grija pentru cei dragi este prioritară şi este de dorit să fie evitate pe cât posibil locurile aglomerate şi drumurile care nu sunt absolut necesare. Astfel, pe lângă numeroasele facilităţi de accesare a resurselor online, transferurile în valută efectuate prin aplicația Orange Money au marjă 0, acestea desfășurându-se la cursul de schimb interbancar.
La fel de mult încurajăm părinții și profesorii să nu întrerupă educaţia copiilor, ci să mute cursurile în mediul online. Pe lângă resursele educaționale gratuite care se regăsesc pe platforma Digitaliada a Fundaţiei Orange, organizăm și o sesiune specială a programului SuperCoders. În perioada 26 martie – 17 aprilie Orange susţine o serie de webinarii gratuite de programare pentru copiii cu vârste între 10 și 14 ani. Alături de trainerii din echipa Simplon România, cei mici îşi vor dezvolta creativitatea şi abilitatea de a scrie cod şi de a rezolva noi provocări cu ajutorul tehnologiei. Locurile la webinar sunt limitate, se ocupă în ordinea înscrierilor, iar mai multe detalii puteți afla aici.
Conectivitate neîntreruptă pentru clienţii business
Actuala criză de sănătate afectează în egală măsură companiile, fie că vorbim despre IMM-uri sau corporații, care sunt obligate să regândească modul în care fac business pentru a se adapta noii realităţi din piaţă.
Pe lângă acestea, oferim un bonus de internet de 50GB tuturor clienţilor B2B. Companiile mici și mijlocii pot să activeze bonusul din contul MyOrange. De asemenea, clienţii noi beneficiază de două luni gratuite pentru pachetul de soluţii format din Business One Voice şi Office 365, pentru contractele încheiate pe o perioadă de 24 de luni.
Prin Orange Business Services cea mai importantă contribuție la susținerea companiilor este asigurarea conectivității neîntrerupte şi a continuităţii afacerilor acestora. Facem acest lucru posibil prin soluţii (servicii mobile, servicii de voce fixă, rețele de conectivitate fixă, soluții complexe de management de rețea, securitate cibernetică și data center) pentru industriile de retail alimentar, farmaceutic, distribuție și pentru companiile de utilități publice. Ne asigurăm că nevoile esențiale ale afacerilor sunt îndeplinite și în aceste condiții deosebite prin redimensionarea resurselor de telecomunicații, creșterea capacităților de trafic existente, cât și prin instalarea unor noi echipamente mobile și punerea la dispoziție a soluțiilor noastre de muncă de la distanță.
De asemenea, am comunicat autorităților disponibilitatea de a oferi soluții video și pentru audio-conferință și suplimentări de date mobile pentru angajații care lucrează remote. Pentru MAI am creat o celulă de criză pentru a prelua și implementa în regim de urgenţă toate solicitările.
Mai presus de toate, pentru Orange rămâne esenţială facilitarea comunicării în această perioadă de cumpănă şi vă asigurăm că echipele noastre lucrează cu dedicare şi responsabilitate, 24/7 pentru ca reţeaua Orange să funcţioneze în cei mai buni parametri.