Tehnologia este mai integrată mai mult ca niciodată pentru succesul întreprinderilor. Există mai multe modalități de a colecta și analiza informațiile clienților, sisteme mai eficiente de urmărire a stocurilor și vânzărilor și dispozitive mobile pentru a realiza o conectare ușoară de oriunde. În timp ce aceste evoluții pot fi benefice pentru întreprinderile de orice dimensiune, acestea pot părea la îndemâna organizațiilor mai mici care lucrează cu bugete și resurse IT limitate.
Dar, căutând în afara organizației operatori care să furnizeze aceste servicii IT, întreprinderile mai mici pot avea acces la aceste instrumente în timp real, încadrându-se în limita bugetelor lor. Un sondaj realizat de Clutch a constatat că 37% dintre întreprinderile mici externalizează în prezent cel puțin un proces IT. Sondajul a constatat, de asemenea, că principalele motive pentru care organizațiile externalizează sunt creșterea eficienței și accesul la un expert IT. Ambele pot fi cruciale pentru întreprinderile mici, deoarece acestea se străduiesc să obțină cel mai mult din fiecare euro sau dolar.
O modalitate de externalizare este prin servicii gestionate. Serviciile gestionate pot ajuta întreprinderile să simplifice colaborarea, eliminând lacunele dintre instrumentele echipei, monitorizând sistemele organizaționale și alertând afacerea atunci când există o problemă. Având experți externi disponibili atunci când este nevoie, poate ajuta întreprinderile mici să crească fără povara bugetară a personalului suplimentar sau a infrastructurii.
Multe întreprinderi mici folosesc deja o formă de servicii gestionate. Conform Spiceworks, organizațiile cu mai puțin de 100 de angajați valorizează IT subcontractat pentru stocarea și backup-ul de date, precum și pentru comunicații și suport hardware.
Când vine vorba de protecția datelor, disaster recovery ca serviciu (DRaaS) poate fi un schimbător de reguli pentru întreprinderile mici. Timpul de oprire neplanificat poate însemna mii de dolari pierduți în fiecare minut, ceea ce poate fi devastator pentru organizațiile mai mici. Deși venirea cu un plan de recuperare a dezastrelor poate părea descurajantă și scumpă, adoptarea DRaaS poate oferi întreprinderilor mici ajutorul de care au nevoie fără a pune prețul ridicat în elaborarea și implementarea unui plan pe cont propriu.
Serviciile legate de date pot fi cele mai populare în acest moment, dar există și alte servicii de protecție care pot plăti dividende mari, cum ar fi securitatea cibernetică. 43% dintre atacuri vizează întreprinderile mici, iar 83% dintre întreprinderile mici nu își pot permite să se refacă dintr-o breșă. Utilizarea unui serviciu de securitate gestionat poate oferi organizațiilor protecția de care au nevoie fără a cheltui bani pe care nu îi au, ceea ce le-ar putea ajuta să evite un potențial dezastru.
Pentru a profita pe deplin de avantajele serviciilor gestionate, întreprinderile mici trebuie să se asigure că lucrează cu furnizorul care se potrivește cel mai bine nevoilor lor. Deși aceste nevoi vor varia de la organizație la organizație, există anumite aspecte generale pe care trebuie să le ia în considerare întreprinderile atunci când selectează un furnizor.
Unul este să vă asigurați că un furnizor poate configura alerte simple pentru sistemele întreprinderii. Este important să puteți identifica rapid problemele potențiale înainte de a afecta munca utilizatorilor, astfel încât echipele să poată continua operațiunile cât mai perfect. Nu este ideal să se bazeze pe angajați pentru a raporta probleme, deoarece aceștia ar putea să nu știe ce să caute.
De asemenea, este important să găsiți un furnizor care să analizeze amprenta mai mare a unei probleme. Toate datele disponibile despre o problemă ar trebui să fie colectate cât mai repede posibil pentru a descoperi rădăcina acesteia, astfel încât să poată fi făcută o rezolvare permanentă. Furnizorul de servicii gestionat corect va analiza întreaga rețea pentru a afla unde ar trebui să fie implementată soluția potrivită pentru a menține totul funcțional pe termen lung.