Compania de transport CFL a dorit să-și reîmprospăteze platformele web vechi pentru ofertele sale pentru consumatori, mărfuri și companii. Pentru acest proces a fost necesar să găsească parteneri care să-i poată înțelege cerințele și să ofere funcționalitatea necesară, lucrând astfel cu Fujitsu. Astfel, Fujitsu, Nvision și CFL s-au reunit într-un proces de co-creare pentru a sorta și a da prioritate conținutului, a defini o dispoziție grafică comună și a identifica trăsături esențiale. Rezultatul este un site Voyageurs mai vizual, mai convenabil, un site web corporativ în care oamenii pot găsi rapid și intuitiv toate informațiile legate de companie și o platformă B2B robustă.
CFL a dorit să își modernizeze platforma web pentru a o face mai prietenoasă și mai bogată în funcții. Compania a împărțit acest proiect în trei loturi. Prima parte s-a concentrat pe site-ul B2C Voyageurs, care permite activități precum consultarea orelor și tarifelor, rezervarea și achiziționarea de bilete naționale și internaționale. Obiectivul a fost de a îmbunătăți eficiența experienței utilizatorilor, dar și de a oferi un portal inovator utilizatorilor săi. A doua parte este site-ul de transport de marfă, care se concentrează pe soluții de transport și logistică, exclusiv pentru mărfuri. Permite profesioniștilor să facă oferte online, să aibă soluții personalizate și să contacteze cu ușurință un consilier CFL. Scopul era de a îmbunătăți eficiența operațională și competitivitatea operațională a CFL pe piața transportului de mărfuri. În cele din urmă, CFL a dorit, de asemenea, să reîmprospăteze site-ul corporativ.
Fujitsu a demonstrat o înțelegere profundă a realității specifice de afaceri a CFL, cu strategia sa dublă B2B și B2C și procese logistice complexe. Fujitsu a excelat, de asemenea, în viziunea sa clară și metodologia endendend pentru a traduce aceasta în soluții practice. Nu în ultimul rând, CFL s-a atras în special de modelul de co-creare a lui Fujtsu, asigurând o flexibilitate fără precedent pe tot parcursul proiectului și un rezultat care a depășit așteptările inițiale.
Proiectul a început cu o fază de prototipare a diferitelor site-uri, timp în care Fujitsu, partenerul web Nvision și CFL s-au alăturat pentru a remodela și proiecta noile site-uri. Această abordare de colaborare și co-creare a oferit un mod ideal de a lucra mână în mână pentru a construi o soluție care să răspundă perfect nevoilor CFL. Fujitsu și Nvision au aplicat metodologia comună DigitalSphere, care a cuprins 50 de ateliere, fiecare cu aproximativ 15 persoane din toate sectoarele companiei. Echipa a adunat suficient feedback pentru a sorta și a da prioritate conținutului, a defini o stare de spirit grafică comună și a identifica trăsături esențiale.
Fiecare dintre cele trei proiecte au fost gestionate simultan, ținând cont de nevoile foarte diferite ale utilizatorilor lor. Combinând cazurile de utilizare furnizate de echipele CFL, Fujitsu și Nvision au definit caracteristicile esențiale pentru fiecare entitate pentru a crea un site mai convenabil, mai vizual Voyageurs, un site web corporativ unde oamenii pot găsi rapid și intuitiv toate informațiile legate de companie și un site robust de transport comercial.
Astfel, Fujitsu și compania națională de transport feroviar luxemburgheză CFL au finalizat cu succes prima etapă a unei călătorii semnificative de transformare digitală. Acest proiect de ansamblu a devenit un adevărat succes datorită abordării inovatoare de co-creare, care a asigurat că cerințele și preferințele clientului au fost îndeplinite cât mai aproape pe tot parcursul proiectului. CFL oferă în prezent o platformă digitală complet reînnoită, atât pentru transportul lor de pasageri, cât și pentru activitățile de marfă și are o imagine corporativă globală modernizată.
Citiți și:
Knuth Molzen, Fujitsu: Transformarea digitală trebuie să fie un proces centrat pe oameni
Transformare digitală în logistică şi transporturi
Cum să alegeți partenerii potriviți pentru a accelera adevărata transformare digitală
Transformarea digitală în sectorul public
Juan M. Porcar, Fujitsu: Transformarea digitală înseamnă transformare de proces de afaceri