InfoCert (Tinexta Group), cea mai mare autoritate de certificare la nivel european, anunță că a deschis un punct de lucru în România pentru dezvoltarea pieței locale, considerată a avea un potențial ridicat în ceea ce privește digitalizarea. Decizia face parte din planul strategic de extindere internațională InfoCert, în special, în zona Europei de Est, unde compania este deja activă în țări precum Slovenia, Croația, Polonia și Ungaria.
Piața digitală din România este una dintre cele mai dinamice și cu cea mai rapidă creștere din zona Europei de Est, bazându-se pe unul dintre cele mai dezvoltate și inovatoare sectoare bancare din zonă și cu o prezență istorică a principalelor grupuri bancare europene, care sunt deja clienți ai InfoCert.
Pe piața românească, InfoCert oferă cele mai bune servicii și soluții digitale de ultimă generație de asigurare a încrederii, cu care se afirmă în toată Europa: soluțiile InfoCert se bazează pe tehnologii de ultimă oră și care respectă deja cadrul de reglementare european și cadrul de reglementare românesc și sunt în măsură să satisfacă nevoile din ce în ce mai complexe ale clienților, uneori fiind solicitate pentru a face față unor provocări neașteptate și dificile, cum ar fi actuala situație de urgență în domeniul sănătății la nivel mondial cauzată de pandemia de COVID-19 și explozia bruscă a unor fenomene, cum ar fi munca inteligentă.
De fapt, mai mult decât oricând, soluțiile pentru încheierea tranzacțiilor digitale cu valoare juridică deplină – cum ar fi Semnătura digitală și Conservarea digitală – s-au dovedit a fi fundamentale pentru cei care trebuie să-și gestioneze și să își promoveze afacerea acționând de la distanță: de exemplu, pentru bănci și instituții financiare care le permit clienților să își deschidă conturi curente, să obțină finanțare sau să își reeșaloneze online ratele pentru creditele ipotecare; pentru companiile de asigurări care pot semna în timp real polițele de asigurare; pentru companiile de telefonie care le permit clienților să solicite și să activeze o cartelă SIM în mod foarte simplu; sau poate pentru un mic întreprinzător, care poate semna contracte cu clienții și furnizorii, fără să fie nevoie de întâlniri față în față.
„Suntem de departe cel mai mare prestator de servicii de asigurare a încrederii calificat din Europa, iar clienții noștri ne apreciază pentru capacitatea de a face ca transformarea lor digitală să devină „pragmatică” . Acest lucru se întâmplă deja și în România, o piață cu potențial mare de creștere.” declara Michele Lavizzari, director de dezvoltare internațională al InfoCert (Tinexta Group). „Avem obiective ambițioase și suntem convinși că le vom atinge, de asemenea, datorită competenței și entuziasmului unui manager precum Adrian Moraru, pe care l-am ales ca director de vânzări în România.”
Absolvent al Facultății de Inginerie Electronică și Telecomunicații din cadrul universității Politehnica București, Adrian Moraru are o experiență considerabilă în domeniul IT și în soluțiile Digital Trust. În special, el a fost responsabil – în cadrul unor companii care își desfășoară activitatea în acest sector – de dezvoltarea pieței, inclusiv de gestionarea unor licitații și achiziții publice și de relațiile cu clienții existenți.
„Sunt convins că România va aprecia calitatea și fiabilitatea serviciilor de asigurare a încrederii oferite de InfoCert, cu atât mai mult într-o perioadă istorică precum cea actuală în care valoarea adăugată a acestora este și mai evidentă”, a declarat Adrian Moraru, Director de Vânzări InfoCert România (Grupul Tinexta). „În special, semnificativ este interesul sectorului bancar și financiar față de soluțiile de integrare digitală și de creditare instantanee a clienților. Este un domeniu în care ne mândrim deja cu referințe locale la nivel înalt: sucursalele naționale ale unor companii de credit globale. De asemenea, contacte și negocieri promițătoare sunt deja în curs de desfășurare cu diverse companii din domeniul asigurărilor, al sănătății și al utilităților”.