Microsoft România organizează pe 18 iunie, ora 10.00, primul masterclass virtual de transformare digitală. Evenimentul reunește experți care vor discuta despre transformarea digitală și impactul pe care aceasta o are asupra industriei, companiilor și societății în general.
Modul în care companiile s-au adaptat și au răspuns în timp real la nevoile clienților, care sunt noile capabilități pe care organizațiile le-au dezvoltat în ultimele trei luni și cum au folosit tehnologia pentru a le implementa; care sunt noile oportunități pe care mediul de afaceri le explorează pentru a inova; adaptarea modelelor de afaceri, cu accent pe reducerea costurilor pentru repornirea afacerilor – acestea vor fi principalele unghiuri din care va fi abordată joi tema transformării digitale în cadrul Microsoft Digital Transformation Masterclass.
Invitatul special al evenimentului este Shivvy Jervis, cunoscută adeptă a viitorologiei și fondator al forecasting lab FutureScape 248 și cu o experiență de necontestat privind futurismul. De-a lungul celor 12 ani de carieră Shivvy Jervis a vorbit în fața a mii de oameni despre teme-cheie din domeniul tehnologiei și cum inovația poate fi utilizată pentru a îmbunătăți potențialul uman și impactul asupra societății.
Shivvy spune, cu privire la transformarea digitală: “Un termen utilizat adesea, însă neînțeles la nivel larg, transformarea digitală și ce înseamnă aceasta pentru o organizație, are propriul ciclu de viață. Când dezvoltăm o astfel de direcție, există câteva stereotipuri demne de a fi demontate, care vor contribui la creșterea rezultatelor. Primul este că aceste proiecte nu au nevoie de o supraveghere etică, dar în realitate au. De exemplu, instrumentele de recrutare bazate pe inteligență artificială care preiau prejudecățile programatorului sau ce se întâmplă atunci când un instrument de informații de afaceri gestionează greșit datele confidențiale ale clienților. Cel de-al doilea face referire la faptul că programele de transformare sunt de competența departamentului IT. Aceasta este o presupunere periculoasă ce nu încurajează o cultură incluzivă. Transformarea digitală are impact asupra mai multor departamente ale organizației – vânzări, resurse umane, comunicare, lanțuri de aprovizionare – iar angajați cu experiență care reprezintă aceste departamente trebuie să se reunească pentru a întocmi un plan și o eventuală lansare. Dacă lucrurile acestea sunt clarificate din timp, transformarea digitală poate oferi viteza, domeniul de aplicare și scalabilitatea de care orice afacere are nevoie. “
În cadrul evenimentului Fady Chreih, CEO Regina Maria și Violeta Luca, General Manager Microsoft România vor discuta despre adaptarea companiilor și răspunsul în timp real la nevoile clienților și modul în care tehnologia schimbă business-urile astăzi mai mult ca niciodată, subliniind importanța noilor instrumente și tehnologii în sistemul de sănătate.
Pentru a stimula discuțiile despre transformarea digitală, Daniel Rusen, Marketing & Operations Director, Microsoft Romania va vorbi despre ultimele aplicații tehnologice din cadrul procesului de transformare digitală şi impactul tehnologiei în business pentru a încuraja inovația în cadrul mediului de afaceri local.
Agenda completă a evenimentului precum și formularul de înscriere sunt disponibile aici.