Tot mai mulți consumatori folosesc mediul online pentru cumpărături – de la alimente și servicii de livrare a mâncării până la obiecte pentru casă, îmbrăcăminte și servicii de divertisment -, iar comercianții depun eforturi pentru a le oferi cele mai bune experiențe.
Mastercard anunță tokenizarea datelor clienților Amazon salvate pe website-ul comerciantului, în 12 piețe din Europa, America de Nord, America Latină și Orientul Mijlociu. Prin inlocuirea numărului cardului bancar al consumatorului cu un token (cod numeric), informațiile plății sunt unice pentru fiecare tranzacție individuală și pot fi utilizate numai de acel comerciant care a solicitat detaliile. Amazon va începe să utilizeze tehnologia Mastercard de tokenizare a tranzacțiilor (MDES) pe parcursul anului 2020.
Tokenizarea facilitează cea mai bună experiență a utilizatorilor, prin crearea de indicii vizuale, precum imagini specifice ale cardurilor, care contribuie la consolidarea treptată a încrederii consumatorului în metoda de plată preferată. Punând la dispoziția fiecărui utilizator imagini sugestive ale cardurilor oferite de emitenți, Mastercard ajută consumatorii să aleagă metoda de plată preferată mai eficient și, totodată, crește probabilitatea finalizării cu succes a unei cumpărături. Conform cercetărilor efectuate de Mastercard și Kantar, 80% dintre deținătorii de carduri au declarat că probabilitatea finalizării unei achiziții este cu mult mai mare atunci când este afișată o imagine specifică a cardului de credit.