Cum nevoia de automatizare ecommerce reprezintă o necesitate în aceste vremuri, fabrica românească de încălțăminte Prego a ales să automatizeze zona de ecommerce, eliminând procesările anevoioase manuale.
Prego a ales platforma cloud românească FamShop, reducând timpul de procesare a comenzilor cu 62%. Procesele interne de generare a documentelor contabile, integrate între prego.ro și programul ERP, trimiterea automată de email-uri, reprezintă avantajele majore ale integrării.
Prego este printre cei mai mari producatori de încălțăminte din România, cu o tradiție de peste 30 ani. Atât în magazinele fizice din București, cât și pe prego.ro, clienții regăsesc o mare diversitate de produse, de la sandale, până la cizme de vară, toate 100% piele naturală.
În acest moment, Prego este în plină ascensiune digitală cu e-shop-ul prego.ro, care deși a fost lansat in urmă cu doar 6 luni, atrage mii de vizitatori zilnic. Odată cu adoptarea platformei de automatizări ecommerce FamShop, Prego a mărit capacitatea de procesare a documentelor conexe unei comenzi, a facturilor și AWB-urilor, injumătățind astfel timpul alocat acestor procese înainte de automatizare.
Platforma FamShop desfășoară în prezent o campanie de conștientizare a importanței automatizării și vine în ajutorul companiilor care doresc să lucreze eficient și să scaleze fără bătăi de cap, atât pe plan național cât și internațional.
Citiți și:
Monitorizarea concurenței și auto-price
Magazin online ca aplicație mobilă