După încheierea stării de urgență, angajaților li se permite treptat să revină la mediile lor de muncă. După obligația de a lucra de acasă în care mulți angajați au trebuit să se adapteze la noile practici de lucru, revenirea la birouri va fi, de asemenea, o perioadă de ajustare. Va trece ceva timp înainte ca viața la birou să revină la normalitatea pe care aceștia o știau înainte de începerea pandemiei COVID-19.
Noua normalitate din birou trebuie să se adapteze măsurilor previn răspândirea COVID-19 și protejează personalul și vizitatorii. Aceasta include ore de început și terminare eșalonate și diferite echipe sau departamente care alternează între lucrul acasă și la birou, pentru a limita numărul de angajați din birouri, pentru a permite distanțarea socială.
Cu toate acestea, există anumite măsuri pe care atât angajatorii cât și angajații trebuie să le aplice pentru a se proteja pe ei și pe ceilalți. Comunicarea clară a liniilor directoare de securitate va fi esențială pentru a asigura personalului conștient și să li se reamintească responsabilitățile de a menține o distanță sigură, precum și practicile igienice necesare.
Cultivați un spațiu de lucru sigur
Semnalizarea într-o varietate de formate diferite va fi cheia atunci când vine vorba de optimizarea spațiului de birou pentru viața de după blocare. Aceasta va include semnalizare direcțională și autocolante de podea, care controlează fluxul de oameni în clădiri și prin zonele comunale. De asemenea, trebuie să se pună semnalizare pentru a comunica capacitatea maximă a persoanelor permise în ascensoare și pentru a solicita utilizarea acestora, dacă este posibil.
Zonele comune, cum ar fi sălile de conferințe, bucătăriile și băile vor necesita, de asemenea, semnalizare pentru a controla numărul de persoane care utilizează fiecare zonă în același timp, precum și avize care reflectă rotații de curățare sporite.
Cel mai important, angajaților trebuie să li se reamintească cu orice ocazie distanțarea socială, spălarea pe mâini, dezinfectarea mâinilor și purtarea măști de față acolo unde este necesar. Acest lucru poate fi obținut cu avize amplasate strategic și autocolante de podea care marchează acolo unde este sigur să stea.
Afișe și manuale de personal actualizate pot fi, de asemenea, emise pentru a reflecta politicile de lucru noi și temporare referitoare la pandemie. Personalul, care este nerăbdător să revină la locul de muncă, poate fi asigurat cu semnalizare care explică evaluările de risc care au avut loc și măsurile implementate pentru a asigura securitatea biroului.
Semnalizare la cerere pentru siguranță
Posibilitatea de a tipări la diferite dimensiuni și formate la cerere va ajuta întreprinderile din birou să afișeze informațiile relevante rapid și eficient. De asemenea, le va permite să ajusteze rapid comunicațiile vizuale pe măsură ce și când sunt actualizate hotărârile guvernamentale, ceea ce ar putea avea loc în mod regulat, având în vedere imprevizibilitatea pandemiei.
Acest lucru poate fi posibil cu o imprimantă color A3, care poate imprima totul, de la pancarte de 1,3 m la afișe și autocolante de podea și ferestre, pe deasupra capacităților de imprimare de birou de zi cu zi. Seria C800 este un dispozitiv care face totul, care are amprenta compactă a unei imprimante A3 standard, cu flexibilitate de gestionare a suportului fără egal; perfect pentru întreprinderile care doresc să facă mai mult de pe un dispozitiv.
Posibilitatea de a acoperi toate cerințele de imprimare de la o imprimantă de birou reduce, de asemenea, costurile și elimină termenele de plecare cu care se confruntă o firmă prin utilizarea furnizorilor de imprimare terți.
Semnalizare și distanță socială gratuită pentru a ajuta întreprinderile să se deschidă
OKI ajută la înlăturarea dificultății de aprovizionare și implementarea unei astfel de semnalizări, oferind stickere gratuite de distanțare socială și lucrări de artă în parteneriat cu Floralabels. Această inițiativă permite întreprinderilor să-și creeze rapid și ușor propriile autocolante de podea autoadezive.
Modelele gratuite vor ajuta la protejarea stării de bine a personalului, amintindu-le să țină doi metri la distanță. Autocolantele pentru pardoseală sunt disponibile în trei formate: un cerc auto-adeziv pentru pardoseală (285 x 285mm) și bannere dreptunghiulare pentru podea în două dimensiuni (215 x 900 mm și 297 x 1.320 mm).
În timp ce mulți angajați vor fi dornici să revină în spațiile de lucru, întreprinderile trebuie să se asigure că personalul rămâne la curent și respectă măsurile suplimentare puse în aplicare pentru a-i proteja. Acest lucru poate fi ușurat prin posibilitatea de a tipări comunicări vizuale de calitate profesională în casă și la cerere.