Resideo lansează o campanie internațională unică, de prezentare a produselor Honeywell Home pentru o casă inteligentă și sigură.
Personajul principal al spotului Smart Boy Campaign este un băiat de 12 ani pe nume Ionel care își transformă casa într-o stațiune de vacanță, în timp ce părinții lui sunt plecați de acasă. Cu ajutorul produselor Honeywell Home, copilul se distrează de minune și, în același timp, reușește să evite pericolele și să rămână în siguranță, fără a fi necesară prezența părinților în casă.
Spotul, cu o tentă comică, prezintă mai multe produse de protecție și siguranță casnice, precum o cameră de supraveghere, un detector de monoxid de carbon, un detector de fum, un termostat și un detector de scurgeri de apă, oferind în același timp și informații utile despre acestea. Datorită lui Ionel și aventurilor sale, cei care vizualizează spotul pot afla mai multe despre modul în care produsele Honeywell Home îi ajută să își protejeze familia de pericolul invizibil cauzat de emisiile de monoxid de carbon, printr-o serie de alarme avansate pentru depistarea unui nivel ridicat de monoxid de carbon și cum detectoarele de fum îi pot salva la timp de inhalarea toxică a fumului. În plus, aceștia pot vedea cum să mențină temperatura confortabilă acasă, economisind energie datorită termostatelor inteligente, și cum să monitorizeze potențialele incidente la domiciliu, folosind camere inteligente, dar și cum să primească notificări despre scurgerile de apă înainte ca acestea să se transforme în adevărate lacuri. Toate acestea sunt posibile cu ajutorul produselor de ultimă generație oferite de Resideo.
Campania internațională Smart Boy se desfășoară în 17 țări europene, inclusiv Cehia, Ungaria, Italia, Finlanda, Franța, România, Spania, Olanda, Suedia.