Retail / Horeca — September 9, 2020 at 9:32 am

Parteneriat strategic în ecommerce

by

Odată ce zona de ecommerce crește, retailerii sunt nevoiți să se implice mai mult în zona de livrare pentru că odată cu volumul cresc și provocările. În acest sens, platforma românească de automatizări ecommerce FamShop anunță integrarea cu Innoship, aplicație locală ce optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri.

image_2Innoship eficientizează costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% și crescând performanța de livrare cu până la
15% printr-o alocare dinamică a comenzilor în funcție de criteriile selectate de retailer în platformă. Tehnologia crește calitatea experienței serviciilor de curierat, asigură accesul facil la noi opțiuni de livrare rapidă, în același timp reducând substanțial costurile cu acest serviciu.

Algoritmii avansați de machine-learning ai soluției analizează performanța diferitelor opțiuni de livrare din întreaga arie geografică relevantă și punctele de livrare ale unui retailer pentru a aloca comenzile de livrare pe baza unor criterii personalizate și a abordării stabilite de fiecare retailer.

“Prin parteneriatul Innoship – FamShop, retailerii online pot beneficia de o soluție bazată pe machine-learning prin intermediul căreia optimizează fluxurile de livrare a comenzilor, o soluție care este foarte ușor de integrat și creează beneficii imediate atât prin creșterea satisfacției clienților, cât și prin optimizarea costurilor aferente transportului. Ne bucurăm sa ne putem uni forțele cu echipa FamShop pentru a le oferi retailerilor soluții complete pentru o experiență mai bună de business”, menționează Daniel Nicolae, CEO şi cofondator Innoship.

FamShop, care în momentul de față este platforma românească cu cele mai multe integrări disponibile între platformele de magazin online și marketplace-uri cu softurile de gestiune și contabilitate a făcut posibilă conectarea și cu Innoship, cu intenția de a oferi companiilor o soluție îmbunătățită de livrare. Astfel, companiile care vând pe mai multe canale, fie ele magazine proprii sau marketplace-uri locale și internaționale, pot avea o soluție care să le centralizeze toate datele într-un singur loc ca mai apoi să fie procesate automat prin platforma Innoship.

“Prin conectarea FamShop cu Innoship se lărgesc orizonturile comercianților de a livra eficient, automat, indiferent de platformele ecommerce de pe care generează vânzări”, menționează Florin Măcău, fondatorul platformei FamShop.

Recent, platforma FamShop a lansat și un program special pentru start-up-uri în ecommerce, ce oferă automatizările de facturare, gestiune și livrare pentru a sprijini piața locală.

 

Citiți și:

Cum optimizezi livrările curierilor

Magazin online ca aplicație mobilă