Două importante companii independente de cercetare au numit Broadcom lider în managementul de proiecte și portofolii (PPM). Recent, IDC a plasat Broadcom în categoria de Lideri în IDC MarketScape: Managementul global al proiectelor și portofoliilor IT 2019–2020 Evaluarea Furnizorului și pentru IDC MarketScape: rapoarte privind Managementul global al proiectelor și portofoliilor Agile Evaluarea Furnizorului.
Raportul MarketScape: Managementul global al proiectelor și portofoliilor IT 2019–2020 Evaluarea furnizorului precizează: „Punctele forte ale Broadcom constau în funcționalitatea managementului portofoliului de proiecte al companiei, adoptarea de către clienții societății, poziția stabilită pe piață și vânzările globale și o strategie emergentă, în cadrul Broadcom, de sprijinire concentrată pentru organizațiile Global 2000. Datorită forței sale în Agile cu Rally, Broadcom este, de asemenea, în măsură să valorifice capacitățile Agile ale Rally și dimensiunea pieței, împreună cu funcționalitatea și poziționarea întreprinderii Clarity”.
Broadcom a fost, de asemenea, numit lider în evaluarea Forrester Wave pentru managementul strategic al portofoliului pentru Agile Enterprise. Potrivit lui Forrester: „Clarity PPM oferă o soluție funcțională pe scară largă, cu capacități de management al portofoliului deosebit de solide pentru construirea scenariilor, analiza obiectivelor și clasificare. Clarity PPM prezintă datele în mod clar, cu o vedere pragmatică privind investițiile, performanță și constrângeri determinate de evenimente. Capabilitățile de mapare rutieră permit utilizatorilor să indice în mod clar strategiile de livrare atât pentru abordările agile, cât și pentru cele hibride, cu valori specifice pentru fiecare tip de metodă de livrare”.
„Am făcut investiții semnificative atât în software-ul Clarity, cât și în software-ul Rally, creând o pereche puternică numită ValueOps, o afacere digitală de vârf în industrie și o soluție de management agilă care ajută clienții să alinieze prioritățile de afaceri cu IT-ul”, a declarat Serge Lucio, vicepreședinte și director general, Divizia Software Enterprise, Broadcom. „ValueOps integrează și conectează capitalul informațional din întreaga organizație în timp real, oferind liderilor vizibilitate sporită și perspective comerciale pentru a lua decizii în cunoștință de cauză și a implementa resurse pentru a susține inițiativele cu cea mai mare prioritate pentru creșterea continuă și inovare.”
ValueOps de la Broadcom oferă un impact comercial extraordinar, sporind eficiența, productivitatea și alinierea. Feedback-ul recent al clienților a arătat o îmbunătățire semnificativă a utilizării resurselor și alinierea afacerii, precum și o reducere a costurilor proiectului și a alinierii necorespunzătoare a lucrărilor.
Red Hat, un furnizor important de tehnologii cu sursă deschisă pentru întreprinderi, folosește soluția ValueOps a Broadcom pentru a-și gestiona portofoliul de produse digitale.
„De la concept până la livrare, folosim software-ul Clarity și Rally pentru a oferi transparență în progresele realizate în proiectele și produsele noastre”, a spus Giovanni Sanchez, arhitectul instrumentelor de management al lucrărilor, Red Hat. „Soluția integrată Broadcom menține membrii echipei concentrați pe livrarea agilă în Rally, oferind în același timp directorilor o perspectivă holistică asupra performanței portofoliului. De asemenea, funcția de introducere a timpului în Rally este excelentă pentru colaboratorii și administratorii noștri. Facilitează comunicarea în ceea ce privește nivelul de capacitate investit efectiv pentru fiecare cerere a clienților”.
SolvIT Networks este partener strategic pentru Europa Centrala si de Est al Broadcom.