SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei.
Noile funcționalități sunt gândite pentru ca beneficiarii să facă trecerea către o organizaţie inteligentă, iar utilizatorii să aibă satisfacţie deplină. Pe scurt, este vorba despre o nouă interfaţă web, integrare extinsă cu Office 365, facilităţi extinse de document printing, drill down pe rapoartele financiare, noi fluxuri şi proceduri de aprobare, etc. Pe scurt, funcţionalităţi ideale pentru mediul economic actual, motivate de colaborare şi control.
Iată noutăţile:
– Client web bazat pe principiile de design SAP Fiori. Focus pe crearea, procesarea, actualizarea şi vizualizarea documentelor tranzacționale (oferte, comenzi de vânzare, comenzi de livrare, facturi etc) precum şi pe accesarea graficelor analitice, care acum permit un nivel mai ridicat de sofisticare. În contextul generalizării lucrului de la distanţă, clientul web are un rol tot mai important. Este un subiect pe care vom reveni.
– Interfaţă de utilizator îmbunătăţită. SAP Business One 10 aduce o formulă grafică nouă, care permite redimensionare formularelor şi câmpurilor şi o grupare mai bună a informaţiilor cheie pentru fiecare utilizator. Este un progres evident, care face soluţia mai atractivă pentru toate categoriile de utilizatori.
– Integrare cu Office 365. Office 365 şi Teams devin standardul de factor la nivel de colaborare şi de aceea SAP le acordă o atenţie deosebită. Funcționalitățile de template management din versiunea 10 permit exportul documentelor în Word si Excel, cu păstrarea formatărilor originale, ceea ce simplifică munca şi partajarea documentelor.
– Diagrame interactive GANTT, o funcționalitate utilă în gestionarea facilă a etapelor unui proiect. Complementar, permite o planificare şi o analiză vizuală a sarcinilor de project management.
– Îmbunătăţirea fluxurilor de aprobări. Versiunea 10 permite actualizarea documentelor draft trimise către aprobare, precum şi adăugarea de noi câmpuri cu data actualizării şi persoana care a operat modificările. Toate informaţiile noi vor fi adăugate in raportul asociat unui document trimis la aprobare, ceea ce face procesul mult mai flexibil.
– Noi funcţii pentru administrarea numerelor de serie şi lot, inclusiv abilitatea de actualizare a unor seturi de date. Raportare îmbunătățite pe aceste date: coduri la nivel de depozite şi tranzacții de transfer între depozite.
– Sistem îmbunătățit de referenţiere/corelare a documentelor pentru creşterea vizibilităţii.
– Noi funcționalități în rularea bazelor de date (procesare paralelă, load balancing).
Dacă eşti interesat de utilizarea SAP Business One 10 în compania ta, ai ajuns unde trebuie. System Innovation Romania, primul parter SAP Business One din România, îţi răspunde cu entuziasm la orice întrebare, atât despre SAP Business One în general, cât şi despre ce aduce nou versiunea 10.