Inovatii — September 25, 2020 at 11:23 am

Inovație în monitorizarea concurenței

by

FamShop.ro a lansat noi versiuni a modulului de monitorizare preț concurență, software ce reduce timpul consumat în stabilirea și preluarea prețurilor concurenței cu până la 71% pentru comercianții online.

image_1Monitorizarea concurenței automatizată
În ultima perioadă, aproape de Black Friday 2020, au apărut multe cerințe de monitorizări ale produselor concurenței, inclusiv de la top 10 retaileri din România, astfel cei de la FamShop au decis să automatizeze alegerea produselor concurenței, oferind sugestiile de produse concurente cu ajutorul algoritmilor de machine learning, reducând timpul de căutare manuală a produselor concurente.

“Tot mai mulți retaileri conștientizează nevoia de automatizare ecommerce iar noua versiune a colectorului de prețuri împreună cu modulul auto-price le elimină foarte mult timp alocat stabilirii prețurilor de vânzare”, spune Florin Măcău, fondatorul FamShop.
Ecommerce 360.

Astfel, FamShop își consolidează încă o dată prezența cu servicii 360 în materie de comerț online, acoperind zonele cheie: realizare de magazine online pe propria platformă, automatizarea fluxurilor de lucru între canalele de vanzare online (magazine online aflate pe alte platforme ecommerce și marketplace-uri) cu serviciile complementare (curieri, CRM-uri, programe de gestiune și contabilitate ERP-uri), realizarea de magazine online bazate pe cumpărături cu vocea („shop by voice”) sau asistenți vocali „voice assistants” și aplicație mobilă ca shop online.

Monitorizare până și de pe Amazon
Colectorul de preț este disponibil ca variantă demo, unde sunt monitorizate până și produse de pe marketplace-ul Amazon.

 

Citiți și:

Monitorizarea concurenței și auto-price

Magazin online ca aplicație mobilă