Axis Communications anunță extinderea garanției la 5 ani pentru produsele comercializate, fără costuri suplimentare. Creșterea perioadei de garanție este un rezultat al asumării companiei de a oferi în continuare produse de calitate superioară și eficiente din punct de vedere al costului.
Axis a oferit de multă vreme un serviciu de garanție hardware care acoperă diferite tipuri de defecte ale echipamentelor, pe o perioadă de 3 ani de la data achiziției. Acum clienții pot avea avantajul de a beneficia de același serviciu, dar pentru o perioadă de 5 ani, fără costuri suplimentare. Această nouă reglementare este valabilă pentru toate echipamentelele Axis Communications achiziționate de la data de 1 aprilie 2020.
Principalele caracteristici ale noii politici de garanție includ:
• 5 ani garanție;
• Deținerea în proprietate fără probleme;
• Controlul mai bun al costurilor totale de utilizare;
• Suport sporit din punct de vedere al gestionării procesului de retur al echipamentelor (RMA);
• Calitate și suport la cel mai înalt nivel, conform standardelor Axis.
Garanția de 5 ani este valabilă pentru aproape toate produsele Axis Communications. Este gratuită și nu necesită acțiuni suplimentare.