Proverbul spune că toamna se numără bobocii. Noi spunem că toamna se numără rezultatele, iar Konica Minolta Business Solutions România se numără printre companiile care certifică acest lucru. Lider de piață pe zona de echipamente de tipar digital industrial și comercial, atât color, cât și alb-negru, compania confirmă, încă o dată, angajamentul asumat de a-și susține clienții și partenerii în transformarea businessului lor și deschiderea noilor oportunități de dezvoltare.
Deși piața de tipar digital este una dintre cele care au suferit modificări majore în contextul actual al pandemiei de COVID 19, un segment în plină dezvoltare este, cu toate acestea, cel al etichetelor. Konica Minolta s-a afirmat, pe această zonă, cu cel mai performant sistem de producție digitală a etichetelor dezvoltat – AccurioLabel 230 – aflat deja la primele instalări în România.
Ca succesor al modelului AccurioLabel 190, acesta impresionează prin productivitate, viabilitate și funcționalități, caracteristici ce sprijină dezvoltarea unor noi planuri de afaceri profitabile.
Printre primii clienți care au decis să investească în tehnologia aplicată de AcurioLabel 230 se numără și companiile Klaus Web2Print – parte din familia Tipografics – și Interbrand Impex SRL. Aceste două companii fac parte din grupul furnizorilor de print digital care au înfruntat provocările apărute în ultima perioadă și au pregătit noi strategii și investiții în sisteme de încredere pentru viitorul afacerii lor.
Florin Necula, director general al companiei Klaus Web2Print, a declarat: „În 2006, am lansat site-ul www.tipografics.ro, care facilita preluarea comenzilor de tipar digital comercial, creație și servicii de prepress. În 2014, a fost momentul primei investiții în sistemele de tipar digital de la Konica Minolta. Astfel, colaborarea a început prin achiziționarea unui bizhub C6000L, urmat de un AccurioPress C3070.”
Anul acesta, având în vedere situația globală, businessul de print digital a încetinit foarte mult, iar cea mai bună soluție pentru salvarea și continuarea afacerii a fost intrarea pe segmentul de tipar digital al etichetelor. „Astfel, am decis să achiziționăm echipamentul Accurio Label 230, care s-a dovedit a fi varianta optimă față de celelalte opțiuni din piață la ora actuală și să lansăm site-ul Fast-Labels.ro pentru a primi comenzi online. Deocamdată suntem la început, însă se prevede a fi un început promițător”, a continuat Florin Necula.
Compania produce, în principal, materiale tipărite digital, offset și, mai nou, etichete în rola, iar serviciile mai includ design de produs și pregătire pentru tipar. În plus, se acordă o atenție deosebită proceselor de finisare, această etapă fiind extrem de importantă pentru calitatea produsului finit. „Am considerat că opțiunea de finisare Scorpio SCR35PL este un accesoriu obligatoriu al sistemului AccurioLabel, în vederea realizării automate a procesului tehnologic care urmează etapei de tipărire. Compania are în plan dezvoltarea continuă a afacerii și disponibilitatea de a fi întotdeauna la zi cu inovațiile tehnologice din piața de profil”, a mai declarat Florin Necula.
___________________
Cu o experiență de 20 ani, compania Interbrand Impex SRL s-a poziționat rapid, pe piața din România, ca furnizor de servicii complete de producție publicitară, de la concept și design de produs, până la servicii de tipar, inclusiv servicii de logistică. Grație celor mai noi tehnologii pe care le deține, multe dintre ele în premieră pe piața din România, portofoliul de clienți al Interbrand Impex SRL numără nu mai puțin de 500 de clienți, din țară și din străinătate.
În 2019, compania a făcut un pas înainte pentru dezvoltarea afacerii prin instalarea sistemului de tipar digital MGI JetVarnish 3DS, de la Konica Minolta, destinat înnobilării materialelor tipărite. Specializată în servicii complete de tipar digital de produse precum reviste, cărți, POS, standuri și display-uri, tipar în format mare (afișe și bannere) și, recent, înnobilare și finisaje de excepție a acestor materiale, compania Interbrand are o reputație solidă pentru serviciile pe care le oferă.
Anul acesta, împotriva tuturor dificultăților apărute la nivel global însă urmând aceeași tendință de tehnologizare și urmărire a obiectivelor de dezvoltare, compania a decis să investească într-un sistem de tipar digital etichete, tot de la Konica Minolta, AccurioLabel 230. Acesta va ajuta compania Interbrand Impex SRL să răspundă cererii în creștere pentru diverse comenzi de etichete.
Constantin Brașov, director general Interbrand Impex SRL: „Konica Minolta este un partener strategic pentru firma noastră, având un vast portofoliu de sisteme de tipar digital, în pas cu tendințele actuale ale pieței de profil. De asemenea, serviciile și suportul logistic asigurate de companie ne ajută să facem față provocărilor zilnice iar, pe viitor, ne dorim să întărim colaborarea prin extinderea parteneriatului nostru.”
AccurioLabel 230, conceput pe baza tehnologiei AccurioPress, cunoscută și apreciată pentru calitatea excepțională a printării și compatibilității substratului, va permite celor două companii să producă etichete în tiraje scurte și medii și să ofere mostre ale produselor înainte de imprimarea tirajului complet. Sistemul suportă o mare varietate de substraturi, precum hârtie mată, lucioasă sau specială, folii PPR, folii PET și chiar PVC. Tonerul utilizat are ca rezultat o aderență excelentă la substraturi, oferind o durabilitate maximă. AccurioLabel 230 oferă, printre alte avantaje cheie ale tiparului digital de etichete, posibilitatea printării datelor variabile, realizarea cu ușurință a mai multor versiuni, o consistență superioară a culorilor și o rezoluție reală de 1200 dpi a imaginilor tipărite.
Oportunitățile create pe piața de tipar digital a etichetelor sunt bine documentate și argumentate, grație modificărilor seismice efectuate asupra acestei industrii. Execuțiile rapide, producția și personalizarea imediate, calitatea înaltă oferită de printul digital, toate aceste schimbări super-rapide vor deveni din ce în ce mai căutate în următorii ani. Astfel, angajamentul Konica Minolta de a oferi cel mai bun serviciu posibil tuturor clienților săi va continua mereu, împotriva tuturor dificultăților, întrucât prioritățile noastre le reprezintă sănătatea și siguranța oamenilor.
Citiți și:
HBO Nova a achiziționat o nouă linie de producție etichete de la Konica Minolta
Konica Minolta lansează noul AccurioJet KM-1e B2+ cu tehnologie inkjet UV
Konica Minolta a semnat un acord de exclusivitate pentru vânzarea MOTIONCUTTER