Dezvoltată de Konica Minolta împreună cu partenerul său, Grafisk Maskinfabrik A / S (GM), Danemarca – Europa, unitatea de tipar Flexo poate fi adaptată la sistemele de printare al etichetelor, bazate pe toner – AccurioLabel 190 sau AccurioLabel 230 – cel din urmă lansat anul trecut, în septembrie.
În urma testelor trecute cu brio, noua unitate de printare Flexo este disponibilă acum și în comerț. Aceasta este destinată sistemelor generatoare de etichete care necesită o soluție hibridă pentru a completa printarea digitală de ultimă generație.
Unitatea de tipar AccurioLabel Flexo utilizează cerneluri flexo standard. În combinație cu setul de senzori de supratipar deja disponibil, aceasta oferă o printare perfect înregistrată în linie a albului sau a oricărei alte culori. Acest lucru va oferi o gamă mult mai vastă de aplicații de tipar – cum ar fi printarea pe substraturi transparente.
Unitatea de tipar AccurioLabel Flexo cuprinde un derulator, o stație completă de printare flexo, un sistem de tratare UV pentru întărirea cernelii pe substratul de print, un sistem de ieșire NIP și un panou de control tactil. Noua opțiune se integrează perfect în conceptul operațional AccurioLabel, menținându-se astfel ușurința de utilizare a întregului sistem.
Toate sistemele AccurioLabel beneficiază de software-ul AccurioPro Label Impose, care asigură o utilizare optimizată a mediei de printare, evitându-se astfel potențiale pierderi de substrat. Ușor de utilizat, aplicația permite operatorilor să gestioneze mai multe joburi de tipar de la o singură stație centrală de control.
Edoardo Cotichini, Team Manager Industrial Printing, Konica Minolta Business Solutions Europe, a declarat: „Piața de tipar digital al etichetelor este considerată drept una dintre principalele segmente care vor crește în viitor. Doar în acest an, aproape jumătate dintre sistemele de tipar de etichete pe format îngust vor fi digitale. Introducerea pe piață a unității opționale de printare Flexo oferă o nouă viziune asupra tehnologiei hibride. Destinat să răspundă cererilor pieței, așteptăm cu nerăbdare să creștem în continuare cota de piață pe zona de tipar digital al etichetelor – o piață pe care am accesat-o abia acum cinci ani, însă în care am vândut peste 500 de mașini – și tipar industrial în general. Colaborând îndeaproape cu clienții noștri într-o abordare de parteneriat, îi vom ajuta să regândească ceea ce este posibil. Evoluția producției digitale este de neoprit.”